آخرین خبر از وضعیت مرزهای ایران با عراق

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه امکان تمدید گذرنامه در مرزها فراهم نیست، گفت : ۷۴ گیت گذرنامه در مرزهای خوزستان فعال است و از آغاز اعزام زائران اربعین تاکنون بالغ بر ۱۱۵ هزار نفر عازم عراق شده اند.

آخرین خبر از وضعیت مرزهای ایران با عراق

سردار  سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه امکان تمدید گذرنامه در مرزها فراهم نیست، گفت : ۷۴ گیت گذرنامه در مرزهای خوزستان فعال است و از آغاز اعزام زائران اربعین تاکنون بالغ بر ۱۱۵ هزار نفر عازم عراق شده اند.

به گزارش عرشه آنلاین، صالحی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار داشت: طبق بررسی‌های آماری از آغاز اعزام زوار تاکنون در مجموع ۲۰۰ هزار نفر زائر ایرانی از ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه ورود و خروج کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: از آغاز اعزام تاکنون بالغ بر ۱۱۵ هزار نفر از مرزهای شلمچه و چذابه خارج و به کشور عراق عزیمت کردند.

وی با بیان اینکه در پایانه مرزی شلمچه ۴۸ گیت و در پایانه مرزی چذابه ۲۶ گیت گذرنامه فعال داریم که آماده ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) هستند، گفت: با توجه به وقفه ۲ ساله اعزام زوار به کربلای معلی و برآوردها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه ۷۴ گیت فعال هستند که نسبت به سال گذشته افزایش یافته‌اند.

سردار صالحی بیان داشت:با توجه به حجم زیاد مراجعه کنندگان به ادارات گذرنامه در سطح استان، مجموعه انتظامی برای تسهیل و تسریع کار زوار یک واحد تمدید گذرنامه در مرکز پلیس گذرنامه استان راه‌اندازی کرد و کسانی که گذرنامه آن‌ها از سال ۹۱ به بعد که ایراد و مخدوش نباشد برای ۶ ماه و یکبار خروج از مرز تمدید می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه امکان تمدید گذرنامه در مرزها فراهم نیست، عنوان داشت: صرفاً تمدید گذرنامه در پلیس گذرنامه مرکز استان انجام می شود که به صورت روزانه از ساعت ۴ بامداد الی ۲۳ آماده ارائه خدمات به زوار و هم استانی‌ها هستند./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39345

ارسال نظر