پیام مثبت آمریکا برای ایران| به توافق نزدیک تر شده‌ایم

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با رسیدن مذاکرات رفع تحریم ها به مراحل پایانی اعلام کرد که واشنگتن به مذاکرات برای اجرای دوباره برجام خوش بین و به توافق امیدوار است.

پیام مثبت آمریکا برای ایران| به توافق نزدیک تر شده‌ایم

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با رسیدن مذاکرات رفع تحریم ها به مراحل پایانی اعلام کرد که واشنگتن به مذاکرات برای اجرای دوباره برجام خوش بین و به توافق امیدوار است.

به گزارش عرشه آنلاین، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران  افزود که آمریکا همچنان امیدوار به اجرای مجدد توافق هسته ای با ایران است و  به مذاکرات در این زمینه خوش بین است.

این مقام ارشد کاخ سفید ادامه داد: همچنان امیدواریم که بتوانیم برجام را دوباره احیا کنیم. نسبت به گذشته، در حال حاضر به بازگشت به توافق نزدیک تر شده ایم.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید اظهار داشت: ما به طور محتاطانه ای خوشبین هستیم که همه مسایل می تواند در مسیر درست حرکت کند. البته اکنون مطلب جدیدی برای گفتن ندارم. همانطور که پیشتر هم گفتم محتاطانه خوشبین هستیم.

کربی همچنین اظهار داشت که واشنگتن به کشورهای اروپایی برای افزایش ذخایر انرژی‌ آنها کمک می کند و برای پیروزی اوکراین اطلاعات و ابزار و وسایل لازم را در  اختیار اوکراین این کشور قرار می دهد.

این مقام کاخ سفید درباره چین نیز مدعی شد که پکن به دنبال تغییر اوضاع در تنگه تایوان است که پذیرفتنی نیست./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38837

ارسال نظر