اظهارات عجیب سوریه درباره رئیسی

وزیر خارجه سوریه در نشست خبری مشترک با همتای روس خود ضمن تقدیر از تلاش های تهران و مسکو برای حل اختلافات ترکیه و سوریه گفت: دمشق به دو متحد خود یعنی رئیس جمهور پوتین و رئیس جمهور رئیسی اعتماد کامل دارد.

اظهارات عجیب سوریه درباره رئیسی

فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه در نشست خبری مشترک با همتای روس خود ضمن تقدیر از تلاش های تهران و مسکو برای حل اختلافات ترکیه و سوریه گفت: دمشق به دو متحد خود یعنی رئیس جمهور پوتین و رئیس جمهور رئیسی اعتماد کامل دارد.

به گزارش عرشه آنلاین،  وی گفت که در پرونده هسته‌ای تهران تمام کارهایی که باید انجام دهد را انجام داده است اما واشنگتن تلاش می کند که شروطی در مقابل بازگشت به برجام قرار دهد.

وی با اشاره به همکاری های ایران، روسیه درباره بحران سوریه کرد: از نقش روسیه و ایران در حل اختلافات سوریه و ترکیه تقدیر می‌کنیم اما حقوقی وجود دارد که باید برمبنای احترام به حاکمیت کشورها، پایان دادن به اشغالگری و عدم دخالت در امور داخلی حل و فصل شود.

مقداد خاطرنشان کرد: دمشق به دو متحد خود رئیس جمهور پوتین و رئیس جمهور رئیسی، روسای جمهور روسیه و ایران اعتماد کامل دارد، این دو متحد ما به این مساله پافشاری دارند که حق به حقدار بازگردد. نقش آن ها به گونه ای بود که نشان دهنده دوراندیشی و پافشاری بر ایستادگی در کنار حق است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37499

ارسال نظر