اطلاعیه اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه

در اطلاعیه اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه از دانشجویان مشمول غایب خواسته شده است، سریعا پس از دریافت روادید همراه مستندات تا تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ به اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه برای اعلام اسامی به سازمان وظیفه عمومی مراجعه نمایند.

اطلاعیه اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه

اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه اعلام کرد که سفارت چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، در همین چارچوب ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان نیز موافقت خود را با تمدید مهلت خروج کرونایی برای دانشجویان مشمول غایب کشورهای چین و روسیه که قبل از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ از کشور خارج شده و بصورت غیر حضوری مشغول به تحصیل شده و روادید آنها بعد از تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ صادر گردیده باشد، تا ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ اعلام کرده است.

این موافقت شامل دانشجویان چین و روسیه که در جهت رعایت مقررات اعلامی از کشور خارج و در کشورهای همسایه مستقر شده‌اند نیز می‌شود. این افراد بعد از دریافت روادید لازم مجاز به خروج از کشور خواهند بود.

در اطلاعیه اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه  از دانشجویان مشمول غایب خواسته شده است، سریعا پس از دریافت روادید همراه مستندات تا تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ به اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه برای اعلام اسامی به سازمان وظیفه عمومی مراجعه نمایند.

در خاتمه این اطلاعیه تاکید شده است، این تسهیلات شامل دانشجویانی که در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بدون خروج از کشور و بصورت آنلاین مشغول تحصیل شده‌اند، نمی‌شود./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37395

ارسال نظر