محسن رضایی در بیمارستان بستری شد

فرمانده سپاه قزوین خبر داد؛ پزشکان قزوین حال عمومی معاون رئیس‌جمهور را خوب اعلام کردند.

محسن رضایی در بیمارستان بستری شد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: معاون اقتصادی رئیس جمهور در یکی از بیمارستان‌های قزوین بستری است و حال عمومی او خوب اعلام شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: محسن رضایی به علت ابتلا به کرونا بستری شد

سردار رستمعلی رفیعی آتانی درباره بستری بودن محسن رضایی در بیمارستان گفت: معاون اقتصادی رئیس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به علت کثرت سفر برای حضور در مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا(ع) در استان‌های زنجان، اردبیل و قزوین در زمان بازگشت به تهران به بستری در بیمارستان نیاز پیدا کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: او درحال حاضر در یکی از بیمارستان‌های استان بستری است و خوشبختانه نتیجه بررسی‌های پزشکی مورد خاصی را نشان نداده و حال عمومی خوبی دارد.

وی عنوان کرد: باتوجه به حال عمومی خوب رضایی، او بزودی ترخیص خواهد شد.

علت بستری شدن محسن رضایی در بیمارستان

مدیرداخلی یکی از بیمارستان‌های قزوین از بستری معاون اقتصادی دولت در این شهر به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.

علی چگینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به بستری محسن رضایی معاون اقتصادی دولت در یکی از بیمارستان‌های قزوین اظهار کرد: محسن رضایی روز گذشته به دلیل داشتن علائم کرونا در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: شرایط وی مساعد است و با نظر پزشکان تا ساعتی دیگر از بیمارستان مرخص و راهی تهران خواهند شد.

گفتنی است محسن رضایی معاون اقتصادی دولت در چند روز اخیر سفری به برخی استان‌ها از جمله قزوین و زنجان داشت. وی در مسیر بازگشت به دلیل شرایط جسمی و داشتن علائم کرونا در قزوین بستری شده بود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35192

ارسال نظر