تحول بزرگ در وزارت صمت؛ این مدیران تغییر کردند

منوچهر منطقی طی احکام جداگانه‌ای، امید ساعی، ابوالفضل خلخالی و پویان احمدی‌زاده را به ترتیب به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون صنایع حمل‌ونقل، معاون مدیرکل و رئیس گروه فناوری و نوآوری دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

تحول بزرگ در وزارت صمت؛ این مدیران تغییر کردند

منوچهر منطقی طی احکام جداگانه‌ای، امید ساعی،  ابوالفضل خلخالی و پویان احمدی‌زاده را به ترتیب به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون صنایع حمل‌ونقل،  معاون مدیرکل و رئیس گروه فناوری و نوآوری دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، وی در این احکام انتصاب ضمن اشاره به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده این افراد،  امید ساعی را به سمت مشاور و دستیار ویژه خود و همچنین ابوالفضل خلخالی و پویان احمدی‌زاده را بنا به پیشنهاد مدیرکل دفتر صنایع خودرو، به سمت معاون مدیرکل و رئیس گروه فناوری و نوآوری دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرده است.

منطقی در حکم انتصاب امید ساعی به سمت مشاور و دستیار ویژه معاون صنایع حمل و نقل آورده است: انتظار دارد با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و همکاری مؤثر ارکان مرتبط درون و برون سازمانی، در انجام بایسته وظایف محوله، به‌ویژه هم‌افزایی، توسعه ارتباطات اجتماعی و فراهم سازی زمینه مشارکت ذی‌نفعان و تشکل‌های صنفی و تخصصی در نظام تصمیم سازی حکمرانی صنعتی، آسیب شناسی مسائل و مشکلات و رفع موانع فضای کسب و کار فعالان اقتصادی صنایع حمل و نقل اهتمام کند.

معاون وزیر صمت در مورد حمل‌ونقل و صنایع خودرویی، در احکام انتصاب ابوالفضل خلخالی و پویان احمدی زاده متذکر شده است: انتظار می‌رود با اتکاء به پشتوانه علمی شما و با بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی کشور در مسیر دانش بنیان شدن صنعت خودرو کوشا باشید.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34361

ارسال نظر