ناوها به کشور بازگشتند

معاون هماهنگ کننده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد همزمان با اعزام ناوگروه هشتاد و چهارم در جنوب کشور می‌تواند دهمین ناوگروه را در شمال کشور راهی دریای خزر کند.

ناوها به کشور بازگشتند

دهمین ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر عصر امروز پس از ۶ روز وارد منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بندر انزلی شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، در این مراسم ناخدا یکم حمید قنبری، معاون هماهنگ کننده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد همزمان با اعزام ناوگروه هشتاد و چهارم در جنوب کشور می‌تواند دهمین ناوگروه را در شمال کشور راهی دریای خزر کند.

وی با اشاره به اینکه در فاصله‌ای کوتاه ناو گروه دیگری را عازم مسابقات جام دریا خواهد کرد، افزود: این ناوگروه‌ها پیام آور صلح و دوستی هستند و آنچه ارتش جمهوری اسلامی ایران را از سایر ارتش‌های جهان متمایز می‌کند رعایت شعائر اسلامی است و نیروهای ارتش کشور در خارج از مرزها نیز بر مبانی اعتقادی اسلام  پای‌بند هستند.

معاون هماهنگ کننده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) گفت: به برکت انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش ثابت کرد تا آخرین نفر ایستاده است و تن به خفت و زور نمی‌دهد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34205

ارسال نظر