ادعای جنجالی یک نماینده درباره توان ایران در ساخت بمب اتم: همه بدانند می‌توانیم بمب اتم بسازیم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:از اقدام سازمان انرژی اتمی در افزایش توان هسته‌ای کشور تشکر می‌کنم؛ ما توان ساختن بمب را داریم اما فتوای شرعی مقام معظم رهبری مانع ما است؛ این را همه بدانند.

ادعای جنجالی یک نماینده درباره توان ایران در ساخت بمب اتم: همه بدانند می‌توانیم بمب اتم بسازیم

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از مسئولان مربوطه تقاضا دارم هرچه سریعتر خسارات ناشی از سیل بر آورد و به مردم پرداخت شود.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: هم‌چنین با کسانی که مرتکب کوتاهی شدند و آب بندهای مربوطه را محکم و پول های مورد نیاز را احداث نکردند، حتماً برخورد شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد وضعیت پرداخت لوازم خانگی و افزایش قیمت آنها این روزها دغدغه اصلی مردم شده‌است؛ مشخص نیست چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؛ در این خصوص خواستار اقدام لازم از سوی وزیر محترم ضمن هستم.

سلیمی با بیان اینکه تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع کنکور برای دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه ها و دغدغه شده است خواستار تجدیدنظر در این زمینه شد و گفت که نباید مافیای کنکور فربه‌تر شوند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: از اقدام سازمان انرژی اتمی در افزایش توان هسته‌ای کشور تشکر می‌کنم؛ ما توان ساختن بمب را داریم اما فتوای شرعی مقام معظم رهبری مانع ما است؛ این را همه بدانند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34122

ارسال نظر