رئیس جمهور آمریکا: پیشنهاد جدید به ایران دادیم

جو بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا در همکاری با شرکای خود، طرحی برای احیای برجام ارائه کرده است.

رئیس جمهور آمریکا: پیشنهاد جدید به ایران دادیم

، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا گفت: ما از طریق دیپلماسی و با هماهنگی با متحدان و شرکای منطقه‌ای خود پیشنهادی را برای تضمین بازگشت متقابل به اجرای کامل برجام جهت اطمینان عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای مطرح کرده ایم.

به گزارش عرشه آنلاین جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای پیش از آغاز دهمین نشست بازبینی پیمان عدم اشاعه هسته‌ای، گفت: ما از طریق دیپلماسی در هماهنگی با متحدان و شرکای منطقه‌ای، پیشنهادی برای بازگشت متقابل به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) توسعه دادیم تا جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را بگیریم.

ادعای بایدن درباره تلاش این کشور برای بازگشت دوجانبه ایران و آمریکا به برجام درحالی است که این کشور عملا چندین ماه مذاکره فشرده ایران با کشورهای طرف توافق هسته‌ای را به دلیل تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی خود به بن‌بست کشانده است.

تحریم‌های جدید واشنگتن علیه ایران

وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز اعلام کرد که تحریم هایی را علیه چند شرکت و یک کِشتی به بهانه ارتباط با ایران وضع کرده است.

به گزارش تلویزیونی الجزیره، وزارت خزانه داری آمریکا امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از اعمال تحریم علیه ۶ شرکت و یک کِشتی به بهانه ارتباط با ایران خبر داد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33826

ارسال نظر