پاسخ دندان‌شکن تیم رئیسی به احمد توکلی

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای تند خطاب به ابراهیم رییسی رئیس جمهور که در رسانه ها انعکاس گسترده ای داشته است، نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرده و آن را خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر دانسته است.

پاسخ دندان‌شکن تیم رئیسی به احمد توکلی

اخیراً احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای تند خطاب به ابراهیم رییسی رئیس جمهور که در رسانه ها انعکاس گسترده ای داشته است، نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرده و آن را خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر دانسته است.

به گزارش عرشه آنلاین، محمدحسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به نامه احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رییس جمهور گفت: متن نامه خیلی خوب نبود. آقای توکلی زمانی احمدی نژاد را متهم می کرد به اینکه چرا مصوبات مجلس را ابلاغ نمی کند و می گفت که دیکتاتوری است و احمدی نژاد را با الفاظ زشتی متهم می کرد اما الان برعکس آن رفتار عمل می کند و می گوید چرا رییس جمهور مصوبه را ابلاغ کرده است.

وی افزود: در حالی که انتقاد ما از رییس جمهور این بود که چرا دیر مصوبه را ابلاغ کرده است. شاید خود آقای رییسی هم مخالف بوده، ولی وقتی فرآیند طی شده است ایشان به عنوان رییس جمهور و کسی که حقوق اساسی کشور را می فهمد، مصوبه را ابلاغ کرده است.

ساعی تاکید کرد: من دنبال حاشیه برای کشور نیستم و خیلی هم زبان تندی دارم و هم استدلال های قوی دارم و درباره نامه ایشان می توانم طوری صحبت کنم که تخریب شود ولی دنبال حاشیه نیستم و نمی خواهم در این فضا ورود کنم. ولی این نامه هم به لحاظ حقوقی و هم ادبی و هم به لحاظ منافع ملی نباید با این ادبیات نوشته می شد.

ساعی با بیان اینکه، خود آقای توکلی عضو مجلسی بوده است که مصوبه حذف کنکور را در کارنامه خود دارد، افزود: کاری که در شورا اتفاق افتاده کاری نبوده که خارج از مصوبات مجلس شورای اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: ۲۵ سال کار کارشناسی از سوی دستگاه های مختلف از جمله دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته است و متن نامه وی، متنی سیاسی است برای اینکه دولت را وارد حواشی سیاسی کند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33804

ارسال نظر