کنایه سنگین یک اصلاح‌طلب به دولت سیزدهم؛ زمان وقوع بحران مچ‌گیری نکنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های نهادهای مسئول در سیل اخیر ضرورت حرکت در چارچوب وظایف سازمانی و پرهیز از تداخل وظایف نهادهای درگیر در موضوع مربوط به سیل و نیز عمل صادقانه و از روی خلوص نیت و همراهی همگان با مسئولان درگیر با بحران و پرهیز جدی از مچ گیری و تسویه حساب‌های گروهی در زمان وقوع بحران باید مورد توجه قرار گیرد.

کنایه سنگین یک اصلاح‌طلب به دولت سیزدهم؛ زمان وقوع بحران مچ‌گیری نکنید

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت وقوع سیل های اخیر کشور، بر توجه به سند آمایش سرزمین و رعایت مفاد آن در برنامه ریزی ها، حرکت در چارچوب وظایف سازمانی و پرهیز از تداخل وظایف نهادهای درگیر در موضوع مربوط به سیل و پرهیز جدی از مچ گیری و تسویه حسابهای گروهی در زمان وقوع بحران تاکید کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، متن پیام اینستاگرامی محمدرضا عارف به شرح زیر است:

سیل مهیب و ویرانگری که طی روزهای گذشته بخش های وسیعی از کشور را دربرگرفته است باعث از دست دادن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد که  هم خانواده های آنان و هم ملت ایران را داغدار کرد، ضمن تسلیت به بازماندگان محترم و مردم کشور عزیزم برای مصدومان این حادثه نیز آرزوی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال دارم .

این سیل عظیم که ناشی از تغییرات اقلیمی در کشور است، بار دیگر لزوم توجه به سند آمایش سرزمین و رعایت مفاد آن در برنامه ریزی ها را گوشزد کرد.

همچنین قانونمداری و رعایت آن در ساخت و سازها در کل کشور بخصوص  در مجاورت با رودخانه ها موضوعی است که هم مردم فهیم ایران باید نسبت به آن توجه جدی داشته باشند و هم مسئولان مربوطه مراقبت های لازم را به عمل آورند.

 در همین راستا توجه به علم و یافته های علمی جدید در اجرای پروژه های عمرانی برای پیشگیری از وقوع خسارت های احتمالی ناشی از  حوادث طبیعی به مانند سیل می‌تواند  مورد توجه قرار گیرد.

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های نهادهای مسئول در سیل اخیر  ضرورت حرکت در چارچوب وظایف سازمانی و پرهیز از تداخل وظایف نهادهای درگیر در موضوع مربوط به سیل  و نیز عمل صادقانه و از روی خلوص نیت و همراهی همگان با مسئولان درگیر با بحران و پرهیز جدی از مچ گیری و تسویه حساب‌های گروهی در زمان  وقوع بحران باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33634

ارسال نظر