تذکر نماینده مجلس به رئیسی درباره افزایش حقوق معلمان و بازنشستگان | تمام مفاد قانون رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود

یک نماینده مجلس در تذکری شفاهی به رئیس‌جمهور گفت: هرچه سریع‌تر افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی گردد. دستور دهید افزایش حقوق و مزایای معلمان دنبال شود.

تذکر نماینده مجلس به رئیسی درباره افزایش حقوق معلمان و بازنشستگان | تمام مفاد قانون رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود دولت تمام مفاد قانون رتبه‌بندی معلمان را به منظور ارتقاء شاخص‌های آموزشی و بهبود وضعیت معیشتی این قشر هرچه سریع‌تر اجرایی کند.

محمد کعب عمیر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: نیروهای امنیتی و خدوم سپاه، ارتش و نیروی انتظامی وظیفه سنگین تامین امنیت کشور را برعهده داشته و نباید دغدغه‌ای جز امنیت داشته باشند. نگرانی آنها در خصوص حقوق و مزایا زیبنده نظام اسلامی نیست. دستور دهید افزایش حقوق و مزایای این قشر دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی بود تا مفاد سند تحول بنیادین اجرایی شده و شاهد ارتقاء شاخص‌های آموزشی و بهبود وضعیت معیشت معلمان و حفظ شأن این قشر باشیم. مجلس با تمام توان در کنار معلمان ایستاده است و انتظار می‌رود دولت تمام مفاد قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت اجرایی کند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزیر کشور برای حضور فعال در محل ریزش ساختمان متروپل و همچنین سیل‌های اخیر تشکر کرده و به وزیر کشاورزی و سازمان مدیریت بحران تذکر می‌دهیم که باید از وقوع مکرر سیل‌ها درس بگیریم. باید طرح آبخیزداری اجرایی گردد. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی گردد و بازنشستگان از این سردرگمی خارج شوند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33550

  • بازتشسته

    باسلام نماینده عزیز دلت خوش کی به دستور ریسی توجه میکند شما به میر کاظمی و مخبر تذکر دهید ریس جمهور هیچکاره است

  • ناشناس

    معلم چه کار کره این همه حمایت میکنند هم مجلس وهم ودولت

ارسال نظر