اطلاعیه درباره ادعاها در مورد بیماری و رحلت امام

در پی انتشار ویدئویی از اظهارات فردی در فضای مجازی که خود را «محافظ امام» نامیده، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به زودی بیانیه‌ای را منتشر می کند.

اطلاعیه درباره ادعاها در مورد بیماری و رحلت امام

در پی انتشار ویدئویی از اظهارات فردی در فضای مجازی که خود را «محافظ امام» نامیده، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به زودی بیانیه ای را منتشر می کند.

به گزارش جماران، اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن، فردی که خود را محافظ امام خوانده است، ادعاهایی را در خصوص بیماری و رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی بیان کرده است

وی در ویدیوئی ادعاهای عجیب و غریبی مطرح کرده است :در آن زمان چند عملیات برای ترور بنیانگذار انقلاب مطرح شده بود که خنثی شد. یکی از این عملیات، بمب‌گذاری کنار دیوار «بیت امام» بود، دیگری کودتای نوژه بود و عملیات دیگر هم قرار بود از سوی کشمیری انجام شود که بعدا مرتکب عملیات دیگری شد.

این فرد که حمیدرضا نقاشیان نام دارد همچنین ادعاهایی در خصوص نحوه بیماری امام و وضعیت ایشان در بیمارستان مطرح کرده است که موسسه تنظیم انرا تکذیب کرده است  

سایت جماران نوشته است شایان ذکر است که این فرد جز دوره کوتاهی در ابتدای ورود امام به ایران در سال ۵۷، در بیت امام و حفاظت از ایشان نقشی نداشته است و ادعاهایی که مطرح شده نیز به هر انگیزه و علت که بیان شده، سراسر کذب و بی پایه است.

قرار است موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درباره این موضوع در روزهای آینده بیانیه ای منتشر کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33471

ارسال نظر