واکنش تند رئیسی به آمارها؛ هشدار داد

رئیس جمهور گفت: این گونه آمارهای نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.

واکنش تند رئیسی به آمارها؛ هشدار داد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور چهارشنبه، در جلسه هیأت وزیران، با اشاره به اینکه تناقض در برخی آمارهای اعلام شده از سوی دستگاه‌های دولتی، افکار عمومی را دچار ابهام می‌کند، گفت: مرکز آمار مسئول ارائه آمارهای متقن در کشور است. فقط این آمار باید مبنای سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در کشور قرار بگیرد و سایر دستگاه‌ها نیز به آن تاسی کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس جمهور افزود: این گونه آمارهای نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.

در بخش دیگری از این جلسه، گزارشی از آمادگی بخش خصوصی و تعاون برای کمک به دولت ارائه شد که قدردانی رئیس جمهور را به همراه داشت.

رئیسی با اشاره به این اعلام آمادگی خاطرنشان کرد: این دو بخش با ظرفیت‌ها و امکانات وسیع خود آماده همکاری با دولت هستند و مسئولان دستگاه‌ها در سالی که محور نامگذاری آن تولید است، باید از این تمایل به همکاری بهره‌ ببرند و تولیدات از جمله در بخش خدمات به مردم را افزایش کمی و کیفی دهند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32955

ارسال نظر