ادعای بی‌سابقه رئیس بنیاد مستضعفان؛ به همه محرومان مسکن می‌دهیم

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هر جایی که محرومان و مستضعفان مسکن می‌خواهند باید به آن‌ها خانه بدهیم زیرا مال امام را به فرد درستش داده‌ایم.

ادعای بی‌سابقه رئیس بنیاد مستضعفان؛ به همه محرومان مسکن می‌دهیم

پرویز فتاح ظهر امروز (۵ مردادماه) در جلسه‌ای که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه نباید عملیات مرصاد و شهید قاسم سلیمانی را فراموش کنیم، اظهار کرد: ما باید مدام در راه خدا باشیم و نباید یادمان برود که برای انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کرده‌ایم و همانطور که می‌دانید انقلاب امام به هیچ‌کس وابسته نیست.

به گزارش عرشه آنلاین، وی با بیان اینکه نیت دولت کنونی خالص است، افزود: در جایی که به نفع مردم است، نباید تردید کنیم، زیرا پایه‌های انقلاب با مردم است، گفتنی است زنجان انسان‌های بزرگی دارد که شایسته خدمت است.

این مسئول با بیان اینکه هر جایی که محرومان و مستضعفان مسکن می‌خواهند باید به آن‌ها خانه بدهیم زیرا مال امام را به فرد درستش داده‌ایم، خاطرنشان کرد: اهلیت با مردم است و تصمیمات گرفته شده به نفع مردم زنجان است.

استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه اکنون با توجه به وضعیت موجود که نظام در حال گذار از آن است و شاهد تغییر استراتژی دولت هستیم، اظهار کرد: نقش اقدامات بنیاد مستضعفان پررنگ‌تر است و برکت آن باید متفاوت‌تر از گذشته باشد.

وی در رابطه با منطقه بی‌سیم زنجان، افزود: بی‌سیم به نوعی سکونت‌گاه غیررسمی است و یه یک شکلی ارزش افزوده‌ای برای مسکن محرومان ایجاد خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه اقداماتی که بنیاد مستضعفان برای استان زنجان انجام داده‌اند، بسیار بزرگ است، خاطرنشان کرد: استان زنجان فعالیت بالایی دارد و قطعاً سطح انتظار خود را از مصوبات سفر رئیس بنیاد مستضعفان بالا می‌بریم.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32887

ارسال نظر