قالیباف: در مورد مشکلات، حق با مردم است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه دولت، مجلس و قوه قضائیه در هماهنگی و همراهی هستند که نعمت بزرگی است.

قالیباف: در مورد مشکلات، حق با مردم است

محمدباقر قالیباف در نشست مشترک با پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه شهرستان های کرمان و راور با اشاره به مشکلات موجود در جامعه گفت: در این مورد حق با مردم است بنده باور و امید دارم مشکلات اقتصادی کشور ما قابل حل است زیرا یکی از شیطنت های دشمنان انقلاب این است که امید را در جامعه از بین ببرند و یا بگویند مشکلات در صورتی حل می شود که ما دست از باورها و سنت های الهی برداریم.

وی ادامه داد: تک تک حوادث و پدیده هایی که از ۱۵ خرداد اتفاق افتاده نشان داده هر جا ما پای سنت های الهی ایستاده ایم منجر به موفقیت شده است که اجر اخروی هم دارد و هر جا فاصله گرفتیم از نظر مالی و معنوی ضربه خورده ایم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجموعه دولت و مجلس و قوه قضائیه در هماهنگی و همراهی هستند که نعمت بزرگی است.

قالیباف در پایان خاطر نشان کرد: دکتر پورابراهیمی رکن اصلی و موثر مجلس است و در حوزه های مختلف نقش مهم و اساسی دارند و بدون شک در مجلس در مسایل اقتصادی از نمایندگان موثر در جلسه سران قوا هستند.

به نقل از دفتر نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت، دکتر محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست با اشاره به اینکه ائمه جمعه کرمان تلاش زیادی داشته اند افزود: حاج قاسم یک چهره ملی و جهانی و از فرزندان این منطقه است و یکی از پایه های اقتدار نظام همین نیروهای ارزشمند مجاهد و مبارزی است که پای نظام ایستاده اند و کشور را در فراز و نشیب ها یاری کرده اند.

وی از جمله مجلس انقلابی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مدال برای این ارگان نام برد و افزود: مجلس نقش ریل گذاری دارد و تمام امور کشور باید از دروازه مجلس بیرون بیاید و به دستگاه های اجرایی برود ضمن آنکه ائمه جمعه نیز نقش مهمی در نهادینه شدن قانون پذیری در جامعه دارند.

 

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32580

ارسال نظر