حمله تند یک نماینده به روحانی | رئیس قوه قضاییه تکلیف روحانی را مشخص کند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص مذاکرات هسته‌ای دارای مهر تایید بود و به گفته وزیر امور خارجه برگ برنده‌ای در مذاکرات به دست ایران داد.

حمله تند یک نماینده به روحانی | رئیس قوه قضاییه تکلیف روحانی را مشخص کند

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس بیان کرد: تذکر بنده به دفاع از کیان مجلس باز می‌گردد؛ مصوبه مجلس شورای اسلامی در باب مذاکرات مصوبه‌ای بود که مهر تایید داشت و به گفته وزیر امور خارجه این مصوبه برگ برنده‌ای به دست تیم مذاکره‌کننده داد. متاسفانه امروز می‌بینیم کسی که هشت سال بانی وضع موجود بوده گعده می‌گیرد و با گستاخی می‌گوید مصوبه مجلس در باب مذاکرات منجر به عدم لغو تحریم‌ها شده است. شما می‌خواستید شرف ما را به باد دهید اما مجلس شورای اسلامی جلوی آن را گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده انتظار دارم که شورای عالی امنیت ملی به این موضوع ورود کند. چرا باید یک فردی که چندین پرونده قضایی در قالب اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه و گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی دارد، این چنین گستاخانه کیان مجلس را زیر سوال ببرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از رئیس مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که از کیان مجلس حراست کند، دغدغه ما در بحث مذاکرات مورد تایید بود. از رئیس قوه قضاییه انتظار می‌رود که به پرونده آقای روحانی رسیدگی کرده و هرچه سریع‌تر تکلیف ایشان را مشخص کند. کسی که امروز باید پشت میز محاکمه بود چرا باید این چنین گستاخانه کیان مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببرد. امروز هر جا می‌روی اثر سوء مدیریت ایشان دیده می‌شود.

نقدعلی ادامه داد: در زمان ایشان شش هزار میلیارد تومان برای احیاء دریاچه ارومیه هزینه شد اما در نهایت به دنبال بارش‌ها در سال ۱۳۹۸ دریاچه کمی جان گرفت و ایشان این امر را به نام خود تمام کرد. در اوضاع اقتصادی نیز وضعیت این گونه است. رئیس مجلس شورای اسلامی باید به عنوان رئیس قوه مقننه از جایگاه مجلس حراست کند./ انتخاب

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32260

ارسال نظر