جزئیات تغییرات جدید در سپاه کربلا و ثارالله

اخباری مبنی بر انتصاب سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران به استان کرمان به عنوان فرمانده سپاه ثارالله این استان در فضای مجازی منتشر شده بود

جزئیات تغییرات جدید در سپاه کربلا و ثارالله

در یکی دو روز اخیر خبری مبنی بر انتصاب سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران به استان کرمان به عنوان فرمانده سپاه ثارالله این استان در فضای مجازی منتشر شده بود که علی ابراهیمی‌ می‌گوید این خبر گمانه زنی فعالین رسانه‌ای بود و پایه و اساس واقعی ندارد.

او گفت:جابه‌جایی فرماندهان و انتصابات در سپاه یک امر طبیعی و یکی از امور رشد و پیشرفت هر سازمانی جابجایی و انتصابات مدیریتی است و سپاه هم از این مسئله مستثنی نیست.

سخنگوی سپاه کربلا می گوید: در دو روز گذشته، سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان بعنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج معرفی شد و انتشار همین خبر باعث گمانه زنی فعالین رسانه‌ای مبنی بر جابه‌جایی فرمانده سپاه کربلا که سابقه حضور در سپاه استان کرمان را داشت، به سپاه ثارالله این استان شده است.

ابراهیمی‌گتابی از فعالین رسانه‌ای و کنشگران عرصه مجازی خواست به انتشار شایعات دامن نزنند و از هرگونه گمانه زنی در این خصوص بپرهیزند و اگر چنانچه خبر جابه‌جایی و یا انتصابی در سطح فرماندهی قطعی شود، حتما از طریق مبادی رسمی یعنی روابط عمومی سپاه کربلا به اطلاع افکار عمومی و اصحاب رسانه خواهد رسید.

او گفت: آنچه که تا کنون واضح و مبرهن است سردار مسلمی همچون گذشته فرمانده سپاه کربلاست و با قدرت در حال پیگیری و فرماندهی برنامه‌های تعالی بخش و منزلت افزای سپاه پاسداران در استان لاله خیز مازندران است.

سردار سیاوش مسلمی ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به سمت فرمانده سپاه کربلا مازندران منصوب شده بود.

مسلمی اصالتا مازندرانی و پیش از این به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله (ع) استان کرمان مشغول به خدمت بود./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31340

ارسال نظر