دشمن در برابر اندیشه مقاومت ناتوان است

دشمن تصور می کند با اندیشه مقاومت که در جهان اسلام شکل‌ گرفته می تواند مقابله کند اما ناتوان است.

دشمن در برابر اندیشه مقاومت ناتوان است

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز عید سعید غدیر گفت: این عید اهمیت ویژه‌ای در فرهنگ اسلام دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی افزود: عید سعید غدیر، افضل همه اعیاد اسلامی است، زیرا اعیادی مثل عید فطر و قربان و جمعه مربوط به مسلمانان و درون دینی است، ولی عید غدیر مربوط به همه بشریت است.
وی با اشاره به سالروز ولادت امام هادی (ع) گفت: زیارت جامعه کبیره از آثار امام هادی (ع) است که در واقع بیانگر ویژگی‌های امام و در امتداد مسأله غدیر است.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: عیدغدیر را باید به صورت بین‌المللی مطرح کنیم و آن را مختص به جامعه شیعی ندانیم همانطور که علامه امینی در تألیف کتاب الغدیر با این نگاه و با بهره‌گیری از مستندات اهل سنت اقدام کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی با اشاره به فراگیر شدن سرود سلام فرمانده در کشور‌های مختلف، افزود: این سرود راز و نیازی با امام زمان (عج) است و فراگیر شدن آن نشان می‌دهد مردم جهان تشنه ولایت و ظهور هستند و باید برای زمینه سازی این ظهور تلاش کرد.
وی با اشاره به سفر بایدن به خاورمیانه و دیدار با مقام‌های رژیم صهیونیستی، گفت: دشمن گمان می‌کند با این تحرکات می‌تواند با اندیشه مقاومت که در جهان اسلام شکل‌ گرفته مقابله کند اما ناتوان است و نمی تواند جلوی این اندیشه الهی را بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30740

ارسال نظر