جاسوسان فراری به سازمان محیط‌زیست خط می‌دهند

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسانی که از کشور فرار کرده‌اند و تحت تعقیب هستند، به سازمان حفاظت محیط زیست خط می‌دهند این وضع باید اصلاح شود.

جاسوسان فراری به سازمان محیط‌زیست خط می‌دهند

کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ تیرماه) در تذکری با انتقاد به عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جناب رئیس جمهور در جریان وضعیت سازمان حفاظت محیط زیست هستید؟ این سازمان، پتروشیمی استان مازندران را که می‌تواند برای اقتصاد کشور ظرفیت‌هایی تولید کند تعطیل کرده است. آنچه در کشور درباره عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست به گوش می‌رسد را با آنچه از خارج از کشور گفته می‌شود مقایسه کنید.

وی با اشاره به اینکه آن طرف آبی‌ها از سازمان محیط زیست حمایت می‌کنند، افزود: باید در رابطه با موضوعاتی که دشمن به آنها وارد شده و نمی‌گذارد برخی کارها انجام شود، توجه ویژه کنیم. امروز جاسوسانی که از کشور فرار کرده اند، برای کشور ما و حوزه حفاظت از محیط زیست نظر می‌دهند، باید بیشتر به آنها دقت کنیم.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وضعیت نابسامان محیط زیست را جمع کنید و اجازه ندهید کسانی که از کشور فرار کرده اند و تحت تعقیب هستند به این سازمان خط بدهند. این وضع باید اصلاح شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30489

ارسال نظر