دادستان تهران اعلام کرد

توضیحات درباره قتل یک "دستفروش" در بازار

دادستان تهران در رابطه با قتل یک "دست فروش" در حوالی بازار تهران توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات درباره قتل یک "دستفروش" در بازار

علی صالحی درباره جزییات این حادثه بیان کرد: حسب اعلام کلانتری ۱۱۳ بازار، مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ در ساعت ۱۶:۳۰، یک فقره درگیری بین دو نفر شهروند عادی در پارک شهر رخ داده که در نتیجه آن یکی از افراد از ناحیه گردن به وسیله چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: مقتول پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های تهران مورد مداوا قرار گرفت اما به دلیل جراحات وارده، پس از یک روز بستری در بیمارستان، جان خود را از دست داد.

دادستان تهران با بیان اینکه  قاتل بلافاصله پس از وقوع حادثه توسط مأموران پلیس دستگیر شده است، گفت: پس از دستگیری متهم، پرونده‌ای در شعبه دوم دادسرای جرایم جنایی تهران تشکیل و موضوع تحت بررسی قضایی قرار گرفته است.

صالحی با بیان اینکه طرفین درگیری دست فروش بودند، اظهار کرد: علت وقوع این حادثه به دلیل اختلافات طرفین برای مستقر شدن و ایجاد بساط در محل کسب بوده که پس از افزایش اختلافات و تنش، این حادثه رخ داده است.

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه و عامل قتل هیچگونه ارتباطی با پرسنل شهرداری تهران ندارد، گفت: هرگونه شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر انتساب وقوع قتل توسط پرسنل شهرداری تهران تکذیب می‌شود، لذا علت وقوع این حادثه یک اختلاف شخصی بین طرفین درگیری بوده که در نهایت منجر به قتل یکی از آن‌ها شده است.

 

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30337

ارسال نظر