طرح ساماندهی کارکنان دولت فردا در مجلس

«درخواست اولویت» این طرح ، پیش‌تر با ۱۸۰ امضاء به هیات رییسه مجلس ارسال شده بود.

 طرح ساماندهی کارکنان دولت فردا در مجلس

«درخواست اولویت» این طرح ، پیش‌تر با ۱۸۰ امضاء به هیات رییسه مجلس ارسال شده بود.

پس از آنکه تدوین طرح ساماندهی کارکنان دولت در زمستان سال گذشته در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید این طرح در حالی به هیات رییسه مجلس ارائه شد که بیش از ۱۸۰ نماینده در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار در اولویت قرار گرفتن این طرح شده بودند.

پس از آن بررسی طرح به منظور ادامه مذاکرات و ایجاد هماهنگی میان مجلس و دولت متوقف ماند و اعضای کمیسیون اجتماعی بارها از تمایل خود برای همکاری با دولتمردان سخن گفته و از اینکه سازمان اداری و استخدامی در این خصوص نسبت به تهیه لایحه اقدام کند، ابراز تمایل کردند.

با این حال پس از آنکه لایحه‌ای از سوی در این زمینه به مجلس ارائه نشد، بررسی این طرح بار دیگر در دستورکار بهارستان قرار گرفته است.

در همین راستا «درخواست اولویت» این طرح که پیش‌تر با ۱۸۰ امضاء به هیات رییسه مجلس ارسال شده بود در جلسه صبح فردا به رأی گذاشته خواهد شد و در صورت تصویب آن از روز یکشنبه ۵ تیر بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس آغاز خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27081

  • ناشناس

    آیا میدانید صندوق بازنشستگی کشوری حکم حقوقی قانونی سال گذشته 1400 بازنشستگان کشوری مثل بهداشت که با تایید قانونی در سایت صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارد پرداخت نشده است. ودیوان عدالت اداری رای قانونی به پرداخت دارند ولی تا کنون پرداخت نشده است. وبه ظلم انجام شده به بازنشستگان و قانون بی اعتناست؟ لطفا بررسی نمایید تا بازنشستگان دعا گو شما باشند. مسئولین حاضر صندوق کشوری به حلال وحرام و تکریم قانون توجه ندارند وبه جای اقناع از روش دشمن تحریک پذیری بهره می برند
    درضمن افزایش جقوق 10 درصد از مصادیق ضلم وبیدادشان به باز نشستگان است
    لطفا به داد ما برسید

  • ناشناش

    سلام از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشاپیش ممنونيم که بالاخره تصمیم به بردن طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را قراره ببرند به صحن علنی مجلس، آقایان خواهشا تسلیم ، تیم دولت نشید ، همین طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی مجلس مبنی بر اینکه بدون آزمون خوبه ، دیگه توی سن ۴۵ سالگی مغزمان کشش آزمون و امتحان نداره، همین طرح مجلس خوبه ، پیشنهاد دولت خوب نیست،به ما نیروهای شرکتی و قراردادی رحم کنید، از طرف نيروهاي شرکتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر