استعفای وزیر کار صحت دارد؟ + جزئیات جدید

رئیس کمیسیون اجتماعی درباره خبر استعفای وزیر کار توضیحاتی ارائه کرد.

استعفای وزیر کار صحت دارد؟ + جزئیات جدید

از روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده است که حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  دولت سید ابراهیم رئیسی تغییر می‌کند. منابع نزدیک به دولت این خبر را تایید نکرده‌اند. در فضای مجازی و برخی رسانه های خبری نوشته شده است که حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داده است. 

به گزارش عرشه آنلاین این شایعه و اخبار در حالی مطرح شده است که وزیر کار امروز صبح در جلسه غیر علنی مجلس و پس از آن در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یافته و گزارش‌هایی دریاره بازنشستگان ارائه کرده است. (اینجا بخوانید :وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان در جلسه غیرعلنی مجلس چه گفت؟ و این خبر اعتراض نمایندگان در رابطه با مصوبه حقوق بازنشستگان به وزیر کار در جلسه غیرعلنی/ احتمال ابطال مصوبه توسط دولت یا مراجع قضاییاو هم اینک نیز در نهاد ریاست جمهوری در نشستی به ریاست ابراهیم رئیسی شرکت کرده است. دستور این جلسه تعیین بسته های رفاهی برای بازنشستگان است (اینجا بخوانید: جلسه فوق العاده و ویژه امشب دولت برای ارائه مزایای تازه به بازنشستگان)

سایت اعتماد آنلاین نیز نوشت: برخی رسانه ها مدعی شدند که وزیرکار دولت رییسی استعفا داده است. اعتمادآنلاین به نقل از به گزارش پایگاه خبری صراط اضافه کرد: اخبار رسیده حکایت از آن دارد که یکی از وزرای پُرحاشیه و هزینه ساز دولت سیزدهم در روز‌های آتی با هیئت دولت خداحافظی خواهد کرد.

توضیحات جدید رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره استعفای وزیر کار

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین درباره خبر استعفای حجت عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم گفت: عصر روز گذشته ایشان در کمیسیون با ما حضور داشتند و هیچ بحثی در این رابطه مطرح نشد.

او در این‌باره تاکید کرد: امروز نیز مطابق صحبت‌های دیروز هم کمیسیون و هم وزیر کار کماکان در حال پیگیری مسائل بازنشستگان هستند.

اسماعیلی همچنین خاطرنشان کرد: من تصور می‌کنم این خبر شایعه است، چرا که اصلاً بحثی با ما در مجلس و کمیسیون اجتماعی مطرح نشده و کارها طبق روال در حال پیگیری است.

به گزارش اعتمادآنلاین، از عصر روز گذشته برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری از استعفای حجت عبدالملکی خبر داده بودند و حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده فعلی مجلس یازدهم را به عنوان گزینه بعدی رئیس دولت سیزدهم برای معرفی به مجلس مطرح کردند

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25502

  • ناشناس

    این بی قانونی و حق کشی که توسط دولت صورت گرفته و متعاقب آن عدم توجه به صحبتهای بزرگان و مصلحان برای اجرای مصوبه قانونی شورای عالی کار و پافشاری بر اجرای این بی عدالتی گریبان همه شان را می گیرد.

  • هادی

    استعفا استعفا هیچ بسته ای نمی‌خواهیم جز حق قانونی خود بسته را ببرید خانه خودتون بیشتر نیاز دارید

ارسال نظر