افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان صحت دارد؟

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان کذب محض است و چنین فضاسازی هایی با هدف بی آبرو کردن نمایندگان انجام می شود.

افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان صحت دارد؟

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان کذب محض است و چنین فضاسازی هایی با هدف بی آبرو کردن نمایندگان انجام می شود.

به گزارش عرشه آنلاین، حجت الاسلام سید کاظم موسوی عصر جمعه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان هیچ تناسبی با شرایط تورمی جامعه ندارد اما اینکه گفته می‌شود نمایندگان مجلس برای خودشان افزایش ۵۰ درصدی حقوق را اعمال کرده اند، صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

وی ادامه داد: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که اگر بیشتر از ۱۰ درصد حقوق نمایندگان افزایش پیدا کند بنده ما به التفاوت آن را دریافت نخواهم کرد و حاضر به پذیرش این امر نخواهم بود که قطعاً مردم بدانند که نمایندگان مجلس هم ردیف با سایر کارکنان ۱۰ درصد افزایش را در حقوق خود خواهند دید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در استان اردبیل ۸۰ هزار جوان بیکار تحصیل کرده داریم که گاه افسردگی و برخی دیگر از آسیب‌های اجتماعی به جد زندگی آنها را تهدیدی می‌کند در حالی که باید فرصت‌های اشتغال برای افراد فراهم آید.

حجت الاسلام موسوی ضررورت استقرار ناظر مستقل بانک‌ها برای استان اردبیل را یادآور شد و گفت: در شأن استان اردبیل نیست که ناظرهای استان‌های دیگر بر بانک‌های عامل نظارت کنند، انتظار می‌رود ناظر مستقلی برای اردبیل در نظر گرفته شود تا مشکلات و نارسایی‌های همچون فساد و رانت از میان برود.

وی تقویت بازار سرمایه برای جلب اعتماد مردم و تأمین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: بانک‌های خصوصی به رغم منابع درآمدی خوب در پرداخت تسهیلات به بخش تولید امتناع می‌کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز گزارش تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوص ارائه نشده است و به نظر می‌رسد این موضوع در پیچ و خم کارهای اداری و مصوبات مجلس پنهان مانده است.

حجت الاسلام موسوی ضرورت انتقال گاز از خط لوله اتیلن غرب را به استان اردبیل یادآور شد و گفت: نهایت تأسف را باید از وزارت نفت اعلام کنیم چرا که وزیر نفت به صراحت اعلام کرده که اردبیل نیازی به این خط انقال از مسیر آذربایجان شرقی به سمت استان اردبیل را ندارد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25118

ارسال نظر