جنجال خروج استاندار سابق خوزستان از کشور | همسر غلامرضا شریعتی: او فردا برمیگردد

سایت رجا‌نیوز که به دولت سید ابراهیم رئیسی نزدیک است مدعی شد: غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی در ساخت مجتمع متروپل آبادان بوده، کشور را به مقصد امارات ترک کرده است.

 جنجال خروج استاندار سابق خوزستان از کشور  | همسر غلامرضا شریعتی: او فردا برمیگردد

برخی سایت های خبری نزدیک به  دولت سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در اخباری مدعی شدند استاندار سابق خوزستان از کشور خارج شده است اما همسر وی و رسانه وابسته به قوه قضاییه این خبر را بدین شکل تایید نکردند .

خبرگزاری جمهوری اسلامی و کانال خبری سایت رجا‌نیوز که به دولت سید ابراهیم رئیسی نزدیک  هستند مدعی شدند : غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی در ساخت مجتمع متروپل آبادان بوده، کشور را به مقصد امارات ترک کرده است.این سایت ها نوشتند  که استاندار سابق خوزستان بصورت قانونی از کشور خارج شده است .

بیشتر بخوانید : واکنش مهم قوه قضائیه به خبر خروج استاندار سابق خوزستان از کشور: قصور و تقصیری از او‌ در موضوع متروپل گزارش نشده است

این درحالی است که رسانه وابسته به قوه قضاییه خبرگزاری میزان  نوشت  از ساعتی پیش برخی رسانه‌ها خبر خروج استاندار اسبق خوزستان از کشور را روی خروجی خود بردند و بعضا اعلام نمودند که او یکی از مقصران اصلی حادثه متروپل است، با وصف اینکه هیچ یک از هیات‌های اعزامی دولت، دادستانی کل و مجلس شورای اسلامی یا سایر مسوولین و‌دستگاه‌های زیربط در این خصوص قصور و تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار اسبق خوزستان در خصوص ریزش متروپل گزارشی به دادگستری خوزستان نداده‌اند از انتشاردهندگان اخبار فوق درخواست می‌شود چنانچه اطلاع یا مستندی از علت فروریختن ساختمان متروپل دارند موضوع را به دادگستری خوزستان اعلام کنند.

همسر استاندار سابق خوزستان: شریعتی فردا به کشور برمیگردد

مریم محبی گفت: وی برای خرید تجهیزات ازمایشگاهی به دبی رفته و قطعا فردا به تهران بازمیگردد.شریعتی قانونی رفته چرا که اگر ممنوع الخروج بود که از همان فرودگاه به وی اجازه خروج نمیدادند. 

 شریعتی آزمایشگاه ژنتیک در اهواز دارد و برای خرید لوازم مورد نیاز ازمایشگاهش به دبی رفته است.سفر شریعتی قبل از حادثه متروپل برنامه ریزی شده و ربطی به جریانات اخیر ندارد.

وی گفت قرار بود پس فردا برگردد ولی بخاطر شرکت در مراسم مرحوم دعایی فردا باز میگردد/ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24195

ارسال نظر