تهدید اسرائیل: جنگ را به درون ایران می‌کشانیم!

شورای عالی امنیت ملی ایران ضمن هشدار نسبت به آنچه «گستاخی‌های اخیر رژیم صهیونیستی» می‌نامید، از وقوع رخدادهای غیر قابل پیش‌بینی‌نشده‌ای در منطقه خبر داد.

تهدید اسرائیل: جنگ را به درون ایران می‌کشانیم!

شورای عالی امنیت ملی ایران ضمن هشدار نسبت به  آنچه «گستاخی‌های اخیر رژیم صهیونیستی» می‌نامید، از وقوع رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی‌نشده‌ای در منطقه خبر داد.

نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران در توئیتی نوشت: رفتارهای تحریک‌آمیز و ناپخته رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران که تداوم آن حتی در هیئت حاکمه اسرائیل نیز با مخالفت‌های جدی روبروست، به‌دلیل ماهیت خصمانه آن، موجب افزایش تنش و رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی در منطقه خواهد شد. تغییر «معادله قدرت» در منطقه حقیقتی غیر قابل انکار است.

edf31ba8-c6aa-4022-87b1-574e4aa4596b

وزیر خارجه اسراییل در مصاحبه‌ای گفته است که اگر ایران به این امید است که درگیری در مرزهای اسراییل خواهد بود، آن گاه رژیم تل آویو جنگ را به درون مرزهای ایران خواهد کشاند.


در همین رابطه بخوانید :حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران در یک مانور نظامی شبیه سازی شده اسرائیل 


 

یائیر لاپید  وزیر خارجه اسراییل در مصاحبه با روزنامه اسراییلی جروزالم پست، با اشاره به اینکه احیا برجام هیچ محدودیتی برای اسراییل به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای تحمیل نخواهد کرد، گفت: در صورت اجرای توافق جدید با ایران، این توافق شامل اسراییل نخواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23851

ارسال نظر