احمدی نژاد در مورد حادثه آبادان چه گفت؟ | علت سکوت علنی او

محمود احمدی نژاد تاکنون درباره حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان سکوت کرده و هیچ واکنش علنی درباره این حادثه نشان نداده است .

 احمدی نژاد در مورد حادثه آبادان چه گفت؟ | علت سکوت علنی او

محمود احمدی نژاد تاکنون درباره حادثه ریزش  ساختمان متروپل آبادان سکوت کرده و هیچ واکنش علنی درباره این حادثه نشان نداده است .

به گزارش عرشه آنلاین در حالی که انتظار می رفت وی به خانواده های جانباختگان حادثه تسلیت بگوید و نسبت به این حادثه واکنش نشان دهد تاکنون سکوت کرده است .اطرافیان و نزدیکان وی نیز با او همراه بوده و سکوت کرده اند .

امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد علی اکبر جوانفکر درباره سکوت  احمدی‌نژاد درباره حادثه متروپل گفت :

«امروز از دکتر احمدی نژاد در باره سکوت ایشان در قبال فاجعه ریزش ساختمان متروپل آبادان سوال کردم.در حالی که سرش را با تاسف تکان می داد، گفت: من چه باید بگویم؟ در باره کدام بخش بگویم؟ چگونه بگویم؟ به چه کسی بگویم؟ دلم با خوزستان و مردم داغدیده آبادان است.این پاسخ دکتر احمدی نژاد روشن ساخت که سکوت ایشان در برابر فاجعه آبادان، بی حکمت نبوده است!»

دوشنبه دوم خرداد ماه بخشی از برج متروپل آبادان فرو ریخت.

تعداد کشته شدگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تا صبح روز سه شنبه دهم خردادماه تعداد ۳۴ نفر و مصدومان ۳۷ نفر می باشد.

عملیات جست و جو و آوار برداری برای یافتن پیکرهای احتمالی همچنان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22685

  • ali

    چون هنوز احمدینژاد را نشناخته اید هیچی نمی گه تا امثال شما فردا تیتر بزنید از شش دانگ این ساختمان پنج دونگش مال احمدینژاده بعد وارد عمل میشه هم صاحبان بی غیرت این ساختمان را به مردم معرفی می کنه هم درست و حسابی سراغ خانواده های داغ دیده این ساختمان میره و خیلی چیزها را رو می کنه .اونوقت شما میگید این بابا مگه چکاره ست که داره دخالت می کنه؟.شما هیچ وقت برای احمدینژاد سرمشق ننویسید خودش خوب میدونه چکار کنه دمش هم گرم گرم گرم.

    • مهدی

      آدام مگه میشه چیزی بگه سکوت بهتره

  • ناشناس

    یک روز احمدی نژاد به داد ملت ایران می‌رسد

ارسال نظر