مالک متروپل آبادان از بستگان این مقام امنیتی است ؟

اخیراً اکانت مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه‌های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است.

مالک متروپل آبادان از بستگان این مقام امنیتی است ؟

خبرگزاری تسنیم نوشت: اخیراً اکانت مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه‌های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است.

ماجرای تلخ ریزش ساختمان متروپل در آبادان، به یکی از موضوعات بسیار پربحث در فضای مجازی تبدیل شده و طی یکی دو روز گذشته حجم سنگینی از اخبار صحیح و غلط و شایعات فراوان درباره آن منتشر شده است.

مالک این ساختمان فردی به نام حسین عبدالباقی است که اهمال او در تاسیس این ساختمان با واکنشهای بسیار منفی روبرو شده است. ماجرایی که تاکنون به درگذشت بیش از ۱۶ نفر انجامیده است.

به واسطه فضایی از خشم که نسبت به عبدالباقی شکل گرفته، موضوعات بسیاری نیز درباره او مطرح می‌شود. اخیراً اکانت مجازی یکی از افراد مرتبط با رسانه‌های خارجی مدعی شد که عبدالباقی از بستگان دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی است.

خبرنگار تسنیم در این باره از منابع مطلع پیگیری کرد که آنها اعلام کردند حسین عبدالباقی مالک ساختمان متروپل که در حادثه ریزش این ساختمان کشته شده هیچ رابطه سببی و نسبی با شمخانی ندارد و این مدعا کذب است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22564

ارسال نظر