پیام وزیر اطلاعات در پی ترور شهید صیاد خدایی

در پی شهادت پاسدار سرافراز صیادخدایی وزیر اطلاعات پیامی خطاب به ملت ایران صادر کرد.

پیام وزیر اطلاعات در پی ترور شهید صیاد خدایی

در پی شهادت پاسدار سرافراز صیادخدایی وزیر اطلاعات پیامی خطاب به ملت ایران صادر کرد.

به گزارش عرش آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات، در پی شهادت پاسدار مدافع حرم، سرهنگ صیادخدایی، پیامی خطاب به ملت ایران صادر کرد.

متن این پیام بخ شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحَیمِ

بَلْ زُیِّنَ لِلَّذِینَ کَفَرُوا مَکْرُهُمْ وَصُدُّوا عَنِ‌السَّبِیلِ وَمَنْ یُضْلِلِ‌اللَّهُ فَمَالَهُ مِنْ هَادٍ

                                                                         (سوره مبارکه رعد - آیه شریفه ۳۳)

سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، شهادت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) را تسلیت گفته، فتح‌الفتوح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی همراه با روز مقاومت و پایداری را که بحق در دزفول قهرمان تبلور یافته گرامی می‌دارند.

ظفرمندی‌های جبهه حق بر سلطه‌ کفر و استکبار و صهیونیست و پیروزی‌های پی‌درپی ملّت شجاع و سرافراز ایران اسلامی، همواره با ایستادگی و مقاومت تحسین برانگیز و همراهی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی همراه بوده و تداوم خواهد یافت و ایمان داریم که وعده الهی بر نصرت و ظفر و فتح در پیش است و شهادت و صبر، راه این پیروزی هستند و همواره آرزوی رهروان راه حق و مشتاقان لقاءالله.

رژیم بزدل و زبون صهیونیستی در این اوضاع آشفته داخلی، سیاسی و امنیتی خود با مرگ درآویخته و هر روز افول و نابودی وعده داده شده امامین انقلاب اسلامی را با چشمان خود می‌بیند. به همین سبب، اشغالگران و کودک‌کشان نجات خود را در ترور و خشونت و خرابکاری می‌بینند و از خشم الهی و مؤمنین غافلند و به زودی شاهد سزای اعمال خود در دنیا و آخرت خواهند بود و این جنایت آنها نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.  

شهادت افتخار است؛ شهادت مظلومانه‌ سرهنگ پاسدار شهید خدایی مدافع ایران و اسلام و حرم اهل ‌بیت (علیهم‌السلام) را خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده‌ معظم شهید، همرزمان و دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امّت شهیدپرور تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه رب‌الشهداء و الصدیقین، صبر و اجر برای کلیه‌ بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

قطعاً همدلی، وحدت و استقامت آحاد ملّت شریف ایران اسلامی، بزرگترین عامل پیروزی و ظفرمندی بر توطئه‌های دشمن و ایادی آن است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22445

ارسال نظر