حرفهای تازه حسن روحانی در جمع اعضای دولت اش

روحانی:نیاز امروز کشور گشایش اقتصادی، رفع عزتمندانه تحریم ها و ایجاد سرمایه گذاری های داخلی و خارجی است

حرفهای تازه حسن روحانی در جمع اعضای دولت اش

رئیس دولت تدبیر و امید به همراه شماری از اعضای کابینه های یازدهم و دوازدهم در نشستی ، مسایل و مشکلات جاری و موضوعات مهم کشور  را مورد بررسی قرار دادند .در این نشست برخی از وزرای سایق گزارش هایی ارائه کردند .

حسن روحانی در ابتدای این نشست ترور مزبوحانه شهید حسین صیاد خدایی را محکوم و اهداف این حرکات که از سو ی دشمنان انقلاب و ملت انجام می گیرد را ضربه به نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد و گفت : این حرکات غیر منطقی کور و شکست خورده است .

وی شهادت پاسدار مدافع کشور شهید حسین صیاد خدایی را به مقام معظم رهبری ، همه آحاد ملت شریف ایران ، نیروهای سپاه پاسداران و خانواده عزیز وی تسلیت گفت.

رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم همچنین با ابراز تاسف از حادثه سقوط ساختمانی در ابادان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی نفر از هموطنان شد به خانواده های عزیزان درگذشته تسلیت گفت و برای مجروحان نیز آرزوی سلامتی و بهبودی کرد

دکتر روحانی همچنین با تبریک سالروز سوم خرداد ، سالگرد آزاد سازی خرمشهر ، اولویت امروز کشور را ایجاد فضایی برای خروج از تنگناها و مشکلات دانست و گفت : حفظ و تقویت انسجام کشور را مهمترین مساله و اولویت امروز همگان است و ایجاد اختلاف و چند دستگی در کشور فضای پر تنش سیاسی ایجاد می کند و مردم را سرخورده و نگران و ناراحت می کند.

وی تاکید کرد: مردم انتظار اتحاد مسئولان و فعالان سیاسی برای رفع مشکلات و پرهیز از اختلاف و دوگانگی را دارند.

رئیس دولت تدبیر و امید، ایجاد امید آفرینی بین مردم را یک ضرورت دیگر دانست و گفت : پرهیز از اختلاف و ایجاد انسجام بین مردم امید ایجاد می کند

دکتر روحانی در ادامه گفت : نیاز امروز کشور گشایش اقتصادی ، رفع عزتمندانه تحریم ها و رفع برخی تنگناههای اقتصادی و ایجاد سرمایه گذاری های داخلی و خارجی است.این ضرورت باید مورد توجه همه دغدغه مندان نظام قرار گیرد .

وی تاکید کرد : رفع عزتمندانه تحریم در مذاکرات موثر از اولویت های ایجاد گشایش اقتصادی است

وی اظهار داشت همه ما فارغ از سلایق و دیدگاههای سیاسی و اختلاف نظر های احتمالی موظفیم که به دولت سیزدهم کمک کنیم.مردم نیز همین انتظار را از ما دارند.از این منظر دولت دوازدهم کمک به دستگاه اجرایی برای رفع مشکلات را وظیفه خود می داند

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22444

ارسال نظر