یک داماد پرحاشیه در بوشهر پست مهم گرفت

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم گفت: این چه وضعی است که داماد پرحاشیه فلان فرد محترم بدون هیچ سابقه ای بزرگترین مناصب را در استان بوشهر عهده‌دار می شود اما متخصصان بومی بوشهر راهی برای پیشرفت ندارند.

یک داماد پرحاشیه در بوشهر پست مهم گرفت

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس درباره عملکرد دولت ابراهیم رئیسی اظهار کرد: متاسفانه این روزها صدای پای فساد در دولت شنیده می شود، این مسئله زیبنده دولتی که با شعار مبارزه با فساد روی کار آمده است، نیست که در آن همچنان زالو صفتان و منفعت طلبان و کاسبان بی سواد جولان دهند و به ریش مردم بخندند.

رضایی خطاب به رئیس جمهور گفت: تا دیر نشده است جلوی نفود رانت خواران و لابی های کثیف به ویژه در مراکز اقتصادی را بگیرید؛ این نفوذ از نفوذ جاسون دشمن هم خطرناک تر و ویران کننده تر بوده و نتیجه آن خیانت به کشور و مردم و شخص رئیس جمهور است.

وی در خصوص افزایش حقوق کارگران تابع قانون کار که شاغل در دستگاه های جرایی هستند، گفت: انتظار می رود دولت مصوبه مجلس را اجرایی و مصوبه غیر قانونی هیئت وزیران را ابطال کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس عنوان کرد: بسیاری از کارگران شرکتی و قراردادی در دستگاه های اجرایی در مراجعه به نمایندگان درخواست تبدیل وضعیت دارند و از تبعیض میان کارکنان دولت شاکی هستند؛ بین کارمندان دولت تبعیض قائل نشویم، اجازه ندهیم شکاف اجتماعی ایجاد شود.

رضایی ادامه داد: قرار بود در این دولت  مدیریت های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر به نیروی های توانمند بومی واگذار شود اما شاهد بودیم متاسفانه بی توجهی محض حضرات به دستور رئیس جمهوری و مطالبه مردم استان بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه باندهای مافیایی نمی گذارند دستورات رئیس جمهور اجرا شود؛ نگذارید متخصصان و نخبگان استان بوشهر بگویند چون در دولت پارتی نداریم به ما بهایی داده نمی شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس افزود: این چه وضعی است که داماد پرحاشیه فلان فرد محترم بدون هیچ سابقه ای بزرگترین مناصب را در استان بوشهر عهده دار می شود اما متخصصان بومی بوشهر راهی برای پیشرفت ندارند.

رضایی ادامه داد: به این ظلم نابخشودنی باید پارتی بازی در استخدام نیروها و بی مسئولیتی اجتماعی در برابر مردم استان هم اضافه کرد.

وی افزود: بساری از مردم استان در فقر هستند و جوانانش کار ندارند و بیمارستان هایش ورشکسته و دانش آموزان ان در مدارس کانکسی درس می خوانند؛ مواد خام را از این استان می برند و با تصمیم غیر کارشناسی با آن اشتغال ایجاد می کنند، اگر صنعتی هم در استان ایجاد شود جوانان ما در آن جایی ندارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: دشستان تشنه است و داماداران و روستاییان و عشایر و کشاورزان آب ندارند هنوز ۴۰ روستای آن آب آشامیدنی سالم ندارد؛ به داد دشتسان برسید.

رضایی با بیان اینکه از وزارت بهداشت انتظار داریم تا بیمارستان ۱۷ شهرویر را تکیمل کند، گفت: بسیاری از پروژه های دشستان متاسفانه بر روی زمین مانده است که انتظار داریم دولت نسبت به تکیمل این پروژه ها اقدام کند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22027

ارسال نظر