رفع محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی

محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی برطرف شد.

رفع محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی

امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی در خیابان پاستور تهران، رفع شد. 

مدیر خبرگزاری قوه قضاییه (میزان) اعلام کرد: اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است.

از ۲۵  بهمن ۸۹ دیوار آهنی در کوچه ورودی خانه میرحسین موسوی در تهران نصب و حصر خانگی او و همسرش زهرا رهنورد آغاز شد./ میزان

تابناک نوشت : خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه گزارش داده که از امروز محدودیت فیزیکی مقابل خانه میرحسین موسوی، برداشته شده، «"اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.»

از سال ۸۹ شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد میر حسین موسوی و مهدی کروبی از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعمال کرد.

این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتارهای آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری قوه قضاییه، در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ی این افراد، محدودیت‌ها به حداقل رسیده و امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه‌ی او نیز تسهیل شود.

"میزان" در انتها نوشته است: "اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است."

عبدی: باید استقبال کرد

در همین حال عباس عبدی فعال سیاسی در واکنش به این خبر در توییتر نوشت: "گرچه هنوز محدودیت‌ها از آقایان موسوی و کروبی بطور کامل رفع نشده ولی رفتن آقای کروبی به منزل جدیدشان و تغییرات اخیر در منزل آقای موسوی، یک گام بزرگ به پیش است و باید از آن استقبال کرد."

جواد امام : اتفاق خاصی نیفتاده

جواد امام در گفت و گو با منیبان درباره خبر منتشر شده در خبرگزاری میزان مبنی بر این که «صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه ۸۸ در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد» گفت: در خود خبر تصریح شده که حفاظت برقرار است و تنها درب فیزیکی سر کوچه، برداشته شده است. وی تاکید کرد: آن در باشد یا نباشد چندان مهم نیست و این در آهنی، مانع اصلی در تعریف حصر نبود.

امام با اشاره به خبر منتشر شده در این زمینه تصریح کرد: در انتهای خود این خبر هم تصریح شده است که سر خیابان کماکان حفافظت برقرار است و عنوان شده که این حفاطت برای محافظت جانی از محصورین است در حالی که از اساس، به خاطر دستگاه های اجرایی و ریاست جمهوری در این منطقه، آنجا حوزه استحفاظی تلقی می شود و منطقه حفاظت شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18315

ارسال نظر