فرمانده سپاه روح‌الله:

سپاه نوکر و خادم ملت ایران است

فرمانده سپاه روح الله گفت: آرزوی بزرگ پاسداران انقلاب شهادت در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر خدمت به مردم است.

سپاه نوکر و خادم ملت ایران است

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

سپاه نوکر و خادم ملت ایران است و آرزوی بزرگ پاسداران انقلاب شهادت در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسیر خدمت به مردم است و سپاه دشمنان را در همه عرصه‌ها ضعیف و ناتوان کرده و همه راهبرد‌های آن‌ها را با شکست جدی مواجه کرده است.

سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایتمداری، انقلابی گری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده و سپاه با نقش آفرینی‌های موثر پرچم حسینی زیستن و استکبار ستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است.

حقیقت نابی که حضرت امام (ره) با بیان جمله «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و ترنم اندیشه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای با بیان جمله «من از سپاه صددرصد راضی هستم» افتخاری بزرگ و مایه مباهات برای این نهاد مقدس و همه پاسداران است.

سپاه پاسداران خدا محور، ولایت مدار، مردم باور، معنویت گرا، حامی مستضعفین و محرومین، پشتیبان واقعی مظلومین در سراسر عالم و دشمن کفر و ظلم است.

سپاه پاسدار قرآن، اسلام، ولایت و مکتب انقلاب اسلامی است و در این مسیر مجاهدانه و با روحیه شهادت طلبی گام برمی دارد و در دفاع از استقلال، اقتدار، امنیت انقلاب اسلامی در کشور و فراسوی مرز‌های ایران عزیز همواره در میدان حضور دارد.

کارنامه این نهاد مقدس در عرصه‌های گوناگون به ویژه مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدات و فتنه انگیزی استکبار جهانی نشان از گوش به فرمان بودن پاسداران به ولایت فقیه و اهتمام ورزیدن به این راه و آرمان‌های این نهاد مقدس است و همواره بر این مسیر استوار و ثابت قدم می‌ماند.

دشمنی‌های رژیم مافیایی و تروریستی آمریکا و حامیان صهیونیستی و کودک کش آن‌ها با نهاد مقدس سپاه برای مقابله با اقتدارآفرینی این نهاد انقلابی و مردمی، برای ایرانی و ایران عزیز است و تنها دشمنان زخم خورده از سپاه می‌توانند خدمات و نقش آفرینی‌های سپاه را نادیده بگیرند و آن‌ها را وارونه جلوه دهند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17827

ارسال نظر