روزنامه بذرپاش:

وطن امروز : فائزه هاشمی معصومیت حضرت محمد(ص) را زیر سوال برده است

روزنامه تحت مدیریت و وابسته به مهرداد بذرپاش از قوه قضائیه خواست با دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی برخورد کند.

وطن امروز : فائزه هاشمی معصومیت حضرت محمد(ص) را زیر سوال برده است

روزنامه وطن امروز وابسته به «مهرداد بذرپاش» در شماره امروز خود با انتشار تصویر فائزه هاشمی و تیتر هتاک نوشت: فائزه، دختر خلف مرحوم هاشمی در اظهاراتی وقیحانه به پیامبر گرامی اسلام(ص) اهانت کرده و معصومیت حضرت محمد مصطفی(ص) را زیر سوال برده است. 

این روزنامه در ادامه گزارش خود اضافه کرد: فائزه هاشمی به درجه‌ای از گستاخی رسیده که دیگر پا را از اهانت به ارزش‌های انقلاب اسلامی فراتر گذاشته و اهانت به پیامبر اسلام(ص) را در دستور کار قرار داده است. 

وی که چند روز قبل در اظهاراتی در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تحت تحریم ماندن سپاه استقبال کرده و گفته بود: «تنها راه بازگشت سپاه به پادگان‌ها این است که در لیست تحریم‌ها باقی بماند. چیزی که از سپاه نصیب جامعه ایران می‌شود، منفی است و باید جایی متوقف شود. فکر نمی‌کنم خروج سپاه از لیست گروه‌های تروریستی، به نفع جامعه ایران و منافع ملی باشد»، در آخرین فیلمی که از صحبت‌هایش منتشر شده، می‌گوید: پیامبر(ص) پول‌های حضرت خدیجه(س) را حرام کرد. 

اما این نخستین‌بار نیست که فائزه سخنانی ضد ارزش‌های انقلاب و اسلام بر زبان می‌آورد. او قبل‌تر از اینها نشان داده که عملا پیاده‌نظام دشمنان جمهوری اسلامی ایران در کشور است. 

این روزنامه که پیشتر هم با انتشار تیترهای پرحاشیه جنجالی شده است در پایان گزارش خودش نوشت: استقبال از تحریم سپاه و طبیعتاً استقبال از تحریم ماندن مردم ایران و مهم‌تر از آن اهانت فائزه هاشمی به پیامبر گرامی اسلام(ص)، چیزی نیست که یک‌شبه اتفاق افتاده باشد. گستاخی‌های امروز دختر رفسنجانی ثمره سال‌ها مماشات دستگاه قضایی با او است. قطعاً اگر فائزه هاشمی حداقل پس از اظهارنظرش در حمایت از قاتل سپهبد سلیمانی واکنش درخوری می‌گرفت، جرأت نمی‌کرد امروز در نظام اسلامی به حضرت محمد(ص) اهانت کند. 

انتظاری که از قوه‌قضائیه می‌رود، این است که بدون در نظر گرفتن اینکه فائزه هاشمی دختر چه کسی است، به‌خاطر زیر سوال بردن معصومیت پیامبر اسلام، آنطور که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تجویز کرده، با وی برخورد کند. سکوت در مقابل توهین دختر هاشمی به پیامبر(ص) به منزله چراغ سبزی هم به فائزه هاشمی و هم به دیگران است که می‌توانند در یک نظام اسلامی علیه پیامبر اسلام و ارزش‌های انقلاب اهانت کنند، بدون اینکه هزینه‌اش را بپردازند. برخورد قانونی با کسی که به حضرت محمد(ص) اهانت می‌کند، بدیهی‌ترین وظیفه‌ای است که یک نظام اسلامی باید انجام دهد. 

گفتنی است این گزارش در حالی منتشر می‌شود که فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی نوشت: برخی رسانه‌ها درصدد القای توهین به مقدسات دینی توسط اینجانب هستند. اینجانب خود را مسلمان و معتقد می‌دانم./ دیده‌بان ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17752

ارسال نظر