نماینده مجلس:

خانواده قالیباف باید از مردم عذرخواهی کنند

نماینده مردم سنقر در مجلس یازدهم گفت: با این شرایط نمی‌دانم قالیباف جزو گروه ۴ درصدی‌هاست یا ۹۶ درصدی!

خانواده قالیباف باید از مردم عذرخواهی کنند

سیدجواد حسینی‌کیا، نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: کاری که خانواده آقای قالیباف انجام دادند قطعا یک کار کاملا اشتباهی بوده و عواقبی بسیاری را در پیش دارد.

وی با تاکید بر عذرخواهی خانواده قالیباف، اظهار کرد: باید خانواده آقای قالیباف به‎‌خاطر رفتن به این سفر آن هم در چنین شرایطی از مردم عذرخواهی کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس یازدهم ادامه داد: اشتباه، اشتباه است و اهمیتی ندارد که چه کسی این اشتباه را مرتکب می‌شود. قطعاً رفتن مسئولان و خانواده‌هایشان به مسافرت خارج از کشور آن هم در چنین شرایطی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

حسینی‌کیا سفر خانواده قالیباف به ترکیه را یک خطای بزرگ نامید و افزود: ما باید طبق اقتصادمقاومتی عمل کنیم. به اعتقاد بنده کاری که خانواده آقای قالیباف انجام دادند یک خطای بسیار بزرگی بوده و تبعات بسیار گسترده‌ای دارد.

وی افزود: خانواده آقای قالیباف باید به دلیل رفتن به این مسافرت که مطلوب نظام نبوده از مردم عذرخواهی کنند.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معاون مجلس در خصوص چهار درصدی بودن یا نبودن رئیس مجلس خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که آیا آقای قالیباف هم جزو آن قشر ۴ درصدی‌ها هستند یا خیر!

این نماینده مجلس در ادامه گفت: تا آنجایی که بنده خبر دارم ایشان در مجلس همانند یک نماینده حقوق می‌گیرند اما من دیگر اطلاع ندارم که پیشینه و گذشته ایشان به چه صورت بوده است.

حسینی‌کیا درباره وضعیت اقتصادی جامعه اظهار کرد: برخی دهک‌های جامعه  که تعدادشان بسیار کم است از وضعیت اقتصادی بسیار خوبی برخوردار هستند اما واقعیت امر این است که بخش بسیار بزرگی از جامعه ما شرایط اقتصادی مطلوبی ندارند و حتما باید در این مورد فکری شود. باید مسئولان هر ظرفیت و توانی که دارند در راستای پیشرفت و بهبود یافتن وضعیت کشور به کار گیرند./ دیده‌بان ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17740

ارسال نظر