درخواست مخاطبان خبرگزاری فارس از دادستان کل کشور؛

فائزه هاشمی را بازداشت و محاکمه کنید

در متن کمپین مخاطبان خبرگزاری نزدیک به سپاه آمده است: خانم فائزه هاشمی به صراحت اعلام داشته موافق فشار و تحریم کشور و مشتاق پیروزی ترامپ برای از بین بردن نظام و کشور و فشار بر مردم است و همچنین به مدافعین حرم و سردار سلیمانی توهین کرده است. از دادستانی کل کشور تقاضا داریم ایشان را بازداشت کند.

فائزه هاشمی را بازداشت و محاکمه کنید

به دنبال اظهارات «فائزه هاشمی» که مدعی شده است: «تنها راه بازگرداندن سپاه به پادگان‌ها باقی ماندن آن در لیست تحریم است.» مخاطبان خبرگزاری نزدیک سپاه با راه اندازی سه کمپین تحت عناوین: محاکمه فائزه هاشمی به علت همراهی با آمریکا، بازداشت فائزه هاشمی در پی توهین به مدافعان وطن، محاکمه فائزه هاشمی به خاطر حمایت از تحریم‌ها علیه کشور خواستار برخورد با دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی شدند.

در متن کمپین مخاطبان خبرگزاری نزدیک به سپاه آمده است: خانم فائزه هاشمی به صراحت اعلام داشته موافق فشار و تحریم کشور و مشتاق پیروزی ترامپ برای از بین بردن نظام و کشور و فشار بر مردم است و همچنین به مدافعین حرم و سردار سلیمانی توهین کرده است از دادستانی کل کشور تقاضا داریم ایشان را بازداشت کند.

در ادامه این متن آمده ایشان این بار در اقدامی تعجب انگیز از تحریم های ایالات متحده علیه سپاه حمایت کرده و آن را به نفع کشور دانسته. شنیدن همچین مطالبی از شخصی با چنین سابقه سیاسی در جمهوری اسلامی فقط به ایجاد جو نفرت در جامعه منتهی شده و شیرازه اتحاد عمومی را از هم میشکند . لذا نیاز رسیدگی مسئولین قضایی به این حاشیه پراکنی ها بدون نگاه به سوابق خانوادگی و سیاسی شخص بیش از پیش حس میشود. از دوستان و عزیزان خواهشمندیم در این پویش شرکت کرده تا حتی اگر نتیجه ای هم نگرفتیم لااقل وظیفه خود را در قبال اسلام و ایران انجام دهیم.

گفتنی است دو کمپین از سه کمپین مورد اشاره مربوط به گذشته است که باردیگر در صفحه اول بالا آمده است. تاکنون ۱۵۶۳ نفر این کمپین را امضاء کرده اند.

منصور حقیقت پور روز گذشته در گفت‌وگو با همین خبرگزاری اعلام کرد: فائزه هاشمی از خطوط قرمز نظام عبور کرده؛ نظام باید او را ادب کند.

همچنین حسین مرعشی هم در ارتباط با همین مطلب ادعا کرد: اظهارات فائزه هاشمی درباره سپاه موضع حزب کارگزاران نیست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17391

  • ESMAEEL

    محاکمه کنید بخاطر شهدا

ارسال نظر