ببینید | ماجرای کلیپ جنجالی دستگیری برادر نماینده بروجرد | واکنش خانم نماینده

کلیپی در یکی دو روز اخیر منتشر شده که نشان می‌دهد ضابطین قضایی در حال بازداشت برادر نماینده مردم بروجرد در مجلس هستند اما در همین حال نماینده و پسرش با ضابطین قضایی دستگیر می‌شوند. خبرنگار فارس این موضوع را از مسؤول دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد و نماینده مردم این شهرستان در مجلس پیگیری کرده است.

حجم ویدیو: 6.78M | مدت زمان : 00:00:23
حجم ویدیو: 6.78M | مدت زمان : 00:00:23

 

در یکی دو روز اخیر کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار بوده که مربوط به دستگیری یک نفر توسط عوامل نیروی انتظامی است. 

فرد مورد نظر برادر فاطمه مقصودی نماینده مجلس شورای اسلامی بوده که با دستور دستگاه قضایی بازداشت شده است. 

نکته جالب در کلیپ منتشر شده مربوط به تلاش فاطمه مقصودی نماینده مجلس برای جلوگیری از بازداشت برادرش بوده که این موضوع در فضای مجازی نیز بازخوردهای متفاوتی به همراه داشته است. 

به منظور کسب اطلاع از جزئیات ماجرا و چرایی بازداشت برادر نماینده مجلس با سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد گفت‌وگو کردیم. 

حمله نماینده و پسرش به ضابطین قضایی

سجاد بیرانوند سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد با اشاره به دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حدود یک سال پیش برادر خانم مقصودی به اتهام فروش مال غیر و کلاهبرداری به پنج سال حبس محکوم می‌شود.

وی گفت: اوایل بهمن ماه سال گذشته، حکم جلب آقای مقصودی صادر می‌شود، وی پس از اطلاع از حکم اقدام به فرار می‌کند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد با بیان اینکه طی چند ماه گذشته چندین بار از منزل نامبرده بازرسی به عمل آمد، افزود: چندین بار نیز توسط شخص بنده و دیگر همکاران و بزرگان شهر به خانم مقصودی نماینده گفته شد که برادرتان را تحویل دهید اما متاسفانه این کار را انجام نداد.

بیرانوند بیان کرد: شنبه شب ساعت ۱۱ مطلع شدیم که متهم به همراه خانم نماینده در پمپ بنزین ورودی شهر قصد عزیمت به تهران را دارد، بلافاصله به ماموران واحد جلب دادسرای بروجرد اعلام کردم که با خودروی دادسرا به محل مورد نظر رفته و فرد را دستگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران واحد جلب پس از رویت متهم خود را معرفی کرده و اقدام به جلب می‌کنند، گفت: در هنگام جلب و با وجود آگاهی داشتن از اتهام، اما خانم مقصودی به همراه پسرش اقدام به درگیری با ماموران می‌کنند و حتی پسر خانم نماینده با باتوم به ماموران حمله می‌کند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد ادامه داد: مامورین کلانتری جهان‌آباد به کمک ماموران واحد جلب می‌آیند، اما خانم نماینده و پسرش از قانون تمکین نکرده و تمرد می‌کنند و مشکلاتی را برای امر جلب به وجود می‌آورند.

بیرانوند از شناسایی فردی که اقدام به انتشار فیلم دستگیری متهم کرده، خبر داد و یادآور شد: پرونده برای این فرد نیز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری آقای مقصودی، بلافاصله خانم نماینده با من تماس گرفت، افزود: خانم مقصودی تقاضای آزادی برادرش را داشت که به وی گفته شد چون برادرشان حکم جلب را دارد باید به زندان معرفی شود.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد تصریح کرد: خانم مقصودی تماس‌های مکرری با مقامات مبنی بر آزادی برادرش را داشت اما جواب منفی می‌گرفت، ضمن اینکه برای تفهیم بیشتر وی را همان فردای روز جلب دعوت کردیم که به دادسرا بیاید و صبح یکشنبه پس از حضور در دفتر برای وی توضیح دادیم که چون جلب قطعی است نمی‌توانیم متهم را آزاد کنیم.

بیرانوند ابراز کرد: متاسفانه خانم نماینده پس از انتشار فیلم و برای فرار از موضوع، به ماموران جلب اتهام زده و آن‌ها را اراذل و اوباش خوانده است.

وی با طرح ۲ سوال این ادعای خانم نماینده را رد کرد و گفت: اول اینکه اگر ماموران دارای لباس شخصی بوده و اراذل بودند، پس چرا بلافاصله در محل جلب با من تماس گرفتید و اینکه چرا پس از انتشار فیلم و پس از چهار روز ادعا کرده که اراذل و اوباش اقدام به دستگیری برادرش کرده‌اند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد بیان کرد: آقای مقصودی به اتهام فروش مال غیر و به دلیل داشتن شاکی خصوصی به پنج سال حبس محکوم شده و هم‌اکنون در زندان بروجرد به سر می‌برند.

 

واکنش نماینده مجلس به فیلم دستگیری برادرش|چادر از سرم کشیدند

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس از انتشار فیلم حاشیه سازش در یک پمپ بنزین روایت جدیدی ارائه داد.

به گزارش عرشه آنلاین، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد با اشاره به انتشار فیلم دستگیری برادرش، اظهار داشت: زمانی که برای زدن بنزین در پمپ بنزین حضور داشتیم یک عده شبانه و خارج از وقت معمول اقدام به دستگیری برادرم کردند.

وی افزود: قبل از اینکه اقدام به عملی داشته باشند به سمت ما هجوم آورده و شروع به ضرب و شتم بنده و برادرم کردند و همچنین چادر از سر بنده کشیدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: قطعاً این حرکت یک حرکت از پیش تعیین شده برای تخریب چهره بنده بوده است؛ زیرا کسی که مشغول به فیلمبرداری در پمپ بنزین کرده کاملا مشخص است با ترفندهایی به دنبال مشغول کردن بنده و برادرم در پمپ بنزین بوده تا بعد از تماسی که با افرادی داشته آن افراد در آن محل حضور پیدا کنند.

مقصودی تصریح کرد: قطعا این اتفاق را از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد؛ زیرا این موضوع از قبل پیش بینی شده بوده است چون فردی که فیلمبرداری کرده است با مونتاژ با فیلم های دیگر شروع به پخش آن کرده تا وجهه یک نماینده مجلس را خراب کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این اتفاق حرمت بنده و مجلس را شکستند و هرگونه توهینی را نصیب بنده و ساحت نماینده داشتند و همچنین بد اخلاقی هایی را هم مرتکب شدند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17366

ارسال نظر