پوتین|پوتین روسیه|پوتین سرطان

پوتین مشکوک به سرطان است؟!

پوتین در چهارسال اخیر، 35 بار توسط پزشکان سرطان مورد بررسی قرار گرفته!

پوتین مشکوک به سرطان است؟!

پوتین در چهارسال اخیر، ۳۵ بار توسط پزشکان سرطان مورد بررسی قرار گرفته!

به گزارش عرشه آنلاین به نقل ایسنا، در یک تحقیق که از سوی روزنامه تایمز انگلیس منتشر شده ادعا شده که ولادیمیر پوتین در طول چهار سال ۳۵ بار از سوی متخصصان سرطان در اقامتگاهش در ساحل دریای سیاه معاینه و ویزیت شده است.

رئیس جمهوری روسیه که به ۷۰ سالگی خود نزدیک است، به گفته یک گروه روزنامه‌نگاری تحقیقی روسی، توسط گروهی از پزشکان از جمله یوگنی سلیوانوف، جراح انکولوژی که در سرطان تیروئید متخصص است، تحت نظر است.

بر اساس ادعای موجود، سلیوانوف در طول چهار سال و زمانهایی که پوتین در اقامتگاهش در سوچی به سر برده، در مجموع ۱۶۶ روز این رئیس جمهوری روسیه را ویزیت کرده است.

گفته می‌شود پوتین، جودوکار دارای کمربند مشکی که علاقه زیادی به سفرهای ماجراجویانه در جنگل‌های شمالی سیبری دارد، به "طب جایگزین" روی آورده و از جمله به تمرین حمام کردن در خون استخراج شده از شاخ بریده شده گوزن پرداخته است!

افشاگری جدید درباره بیماری سرطان پوتین

، بی بی سی نوشت: روزنامه تایمز چاپ لندن می گوید بر اساس تحقیقات انجام شده توسط یک گروه روزنامه نگار تحقیقی در روسیه یک متخصص سرطان در طول چهار سال اخیر ۳۵ بار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را معاینه کرده است.

این گزارش می گوید با نزدیک شدن به تولد ۷۰ سالگی پوتین، گروهی از پزشکان از جمله یوگنی سلیوانوف، جراح متخصص که در سرطان تیروئید تبحر دارد، رئیس جمهور روسیه را مورد آزمایش پزشکی قرار داده اند.

بر اساس این گزارش این معاینات در اقامتگاه پوتین در حاشیه دریای سیاه انجام شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14555

ارسال نظر