اظهارات مهم وزیر کشور درباره اتفاقات جنجالی در ورزشگاه مشهد/ ۲ کافی نت بلیط تقلبی فروختند!

احمد وحیدی گفت: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای بازی ایران و لبنان کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

فارس : احمد وحیدی گفت: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای بازی ایران و لبنان کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

 احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی در گفت وگوی ویژه خبری درباره حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: به معاون وزیر کشور ماموریت دادیم تا با مسئولان ذیربط و کسانی که دست‌اندرکار بودند برای بررسی جزئیات و اتفاقاتی که رخ داده جلسه ای داشته باشد.

وی با اشاره به گزارش اجمالی ناجا درباره حواشی رخ داده، گفت: براساس این گزارش ورزشگاه کاملا پر شده بود و تعدادی بیش از ظرفیت پیش بینی شده در بیرون ورزشگاه حضور داشتند و افرادی تلاش کردند که وارد ورزشگاه شوند طبیعتاً فرمانده انتظامی موظف بوده که از ورود افراد بیش از حد ظرفیت به ورزشگاه جلوگیری کند و نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خودش را انجام داده است. در رابطه با جزئیات بیشتر هم انشاالله بعد از بررسی بیشتر به مردم نتیجه را اعلام می کنیم.

وحیدی درباره سوالی پیرامون فروش بلیت های تقلبی، تاکید کرد: دو کافی‌نت اقدام به فروش ۲۷ هزار بلیت تقلبی برای بازی تیم ملی فوتبال ایران کرده بودند در حالی که فقط ۱۰ هزار نفر مجاز به تماشای باز بودند.

وزیر کشور اظهار داشت: تمام امور ورزشگاه به عهده فدراسیون فوتبال است و نیروی انتظامی برای جلوگیری از بی‎نظمی وارد می‎شود. در موضوع گاز اشک‎آور نیز باید بررسی‎های لازم انجام شود.

وحیدی گفت: جلسه برسی موضوع هم اکنون در حال برگزاری است. در ادامه باید ببینیم کسانی که اقدام به فروش تقلبی کرده اند با چه انگیزه ای دست به این کار زدند، و فکر می کنم نتیجه بررسی ظرف یکی دو روز آینده اعلام شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14289

ارسال نظر