تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی صحت دارد ؟

در پی انتشار برخی اخبار درباره تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی و جایگزین شدن وزیر کشور یک منبع آگاه انتصاب احمد وحیدی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد

تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی صحت دارد ؟

در پی انتشار برخی اخبار درباره تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی و جایگزین شدن وزیر کشور یک منبع آگاه  انتصاب احمد وحیدی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد.در عین حال این منبع اگاه درباره  صحت تغییر علی شمخانی  از دبیری شورای عالی امنیت ملی توضیحی نداد. 

به گزارش عرشه آنلاین به  نقل از فارس، یک منبع آگاه در باره برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیرامون احتمال تغییر وزیر کشور و انتصاب احمد وحیدی به دبیری شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: برنامه‌ای برای رفتن آقای وحیدی به شورای عالی امنیت ملی وجود ندارد و برخی گمانه‌زنی‌های مجازی اخیر مورد تایید نیست.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به اینکه وزارت کشور دارای ماموریت‌های حساس و گسترده‌ای هست، این فضاسازی‌های بی‌دلیل که موجب خدشه به عملکرد این وزارتخانه می‌شود، طرح نشود و برخی افراد از دامن زدن به شایعات و برخی فضاسازی‌های بی‌مورد خودداری کنند.

 در ایام اخیر برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی مطرح شده و به همین دلیل گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص احتمال انتصاب وزیر کشور فعلی به این جایگاه مطرح شده است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13759

ارسال نظر