اسرائیل|رژیم اسرائیل|نخست وزیر اسرائیل

دست و پا زدن اسرائیل برای همراه کردن دنیا ضد ایران!

رئیس رژیم صهیونیستی در سفر خود به فرانسه تلاش کرد ائتلاف ضد ایران در جهان راه بیاندازد!

دست و پا زدن اسرائیل برای همراه کردن دنیا ضد ایران!

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سفر خود به فرانسه از جامعه جهانی درخواست کرد تا در کنار یکدیگر مقابل ایران ایستادگی کنند.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، او در میان جمعیتی در شهر «تولوز» فرانسه اظهار کرده: «خانواده ملل باید در کنار یکدیگر بایستد و قبل از آنکه دیر شود، به ایران اجازه ندهند که به شعله‌های نفرت دامن بزند».

این مقام صهیونیستی سپس اتهاماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد و اضافه کرد: «هیچ‌گونه تلاش برای نزاع یا تهدید حق اساسی ما برای زیستن بعنوان یک کشور در سرزمین خود را نمی‌پذیریم».

هرتزوگ نیز همچون دیگر شرکای صهیونیست خود تلاش می‌کند تا در حالیکه مذاکرات وین برای لغو تحریم‌های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی رو به جلو پیش می‌رود، از هر فرصتی برای فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند و در این مسیر مانع‌تراشی کند.

وی چندی پیش پس از دیدار با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید علیه برنامه هسته‌ای ایران ادعاهایی را مطرح کرد و گفت: «من نگرانی خود را از حرکت ایران به سمت سلاح‌های اتمی به موازات مذاکرات وین ابراز کردم و بر لزوم توقف دستیابی ایران به چنین تسلیحاتی به هر قیمتی تاکید کردم».

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13074

ارسال نظر