حمله شدید احمدی نژاد به پوتین: این کار شیطان است!

محمود احمدی نژاد گفت: وقتی بپذیریم که به یک بهانه‌ای می‌تواند به یک کشور حمله کند، فردا به همان بهانه به تو هم حمله می‌کند. دیگر نمی‌توانی بگویی چرا حمله کرد؟!

حمله شدید احمدی نژاد به پوتین: این کار شیطان است!

محمود احمدی نژاد گفت: وقتی بپذیریم که به یک بهانه‌ای می‌تواند به یک کشور حمله کند، فردا به همان بهانه به تو هم حمله می‌کند. دیگر نمی‌توانی بگویی چرا حمله کرد؟!

به گزارش عرشه آنلاین،  احمدی نژاد در سخنرانی خود به مناسبت عید نیمه شعبان گفت: همین جنگی که روسیه به راه انداخت را ببینید؛ روس‌ها می‌گویند این‌ها روس هستند و ما باید از آن‌ها دفاع کنیم. یعنی یک نگاه نژادی و قبیله‌ای وجود دارد. این کار شیطان است.

در طول تاریخ، جنگ‌ها را چه کسانی به راه انداخته اند؟ ملت‌ها یا حکومت ها؟ معلوم است که فقط حکومت ها! الان مردم اوکراین با مردم روسیه چه مشکلی دارند؟ اما این آقا می‌خواهد امپراتوری خودش را گسترش بدهد، بهانه درست می‌کند و مورد حمله قرار می‌دهد. آن‌ها هم دفاع می‌کنند و جنگ می‌شود. صدام و آمریکا هم حمله می‌کنند، همه اش تصمیم دولت‌ها و حکومت هاست. این‌ها مردم را در دنیا قطعه قطعه کرده اند. ما باید به جایی برسیم که هیچ مرزی، ما را از دیگران جدا نکند. جالب است که شیطان تمام این‌ها را معکوس کرده است. دین آمده مرز‌ها را بردارد، ولی الان دین اسباب مرزبندی شده است.

اجازه بدهید در پرانتز دو جمله راجع به اوکراین بگویم، چون واقعا سخت است که می‌بینم این ابرقدرت‌ها همچنان در دوره جاهلیت هستند. ببینید چه ادبیاتی درست می‌کنند! می‌گوید او سلاح‌های خطرناک دارد. می‌گوییم بسیار خوب! شما خودتان ندارید؟! شما که بمب اتم، بمب شیمیایی و میکروبی و هارپ هم دارید، بقیه باید از شما بترسند! یعنی بقیه باید فکر کنند که چگونه می‌توانند از شر شما در امان باشند. مانند همان حمله‌ای که آمریکا به بهانه وجود سلاح کشتار جمعی، به عراق حمله کردآیا خود آن‌ها از این سلاح‌ها نداشتند؟!

آقای پوتین دست به قمار بزرگی زده و مرتکب یک کار شیطانی شده است. به نظرم او دیگر در آینده جهان، جایی ندارد. او دوران ریاست جمهوری اش را تا سال ۲۰۳۶ تمدید کرده بود. یک نفر باید به او بگوید دوران احیای امپراتوری‌ها گذشته است، بشریت از این‌ها عبور کرده، اما شما دنبال احیای امپراتوری شوروی هستید؟ به شما بگویم؛ تمام سیاسیون عالم این را می‌دانند، ولی خودشان را به نفهمی می‌زنند، چون منافعشان اینگونه اقتضاء می‌کند. همه آن‌ها می‌دانند که او دنبال احیای شوروی است. می‌گویند بسیار خوب! تو این را درست کن، ما هم آن را درست می‌کنیم! با هم تفاهم کردند که من دیگر نمی‌خواهم وارد آن شوم. به نظرم اگر زودتر عقب نشینی نکند، موضع خود را در اوکراین اصلاح و توبه نکند، در آینده جهان جایگاهی نخواهد داشت. خود مردم روسیه فتیله اش را پایین خواهند کشید.

۴۳ سال است که ما انقلاب کرده ایم. انسان دردش می‌آید که به نام انقلاب وارد بازی‌های سیاسی قدرت‌های فاسد جهانی شویم؟! آمریکا و روسیه و چین با هم تفاهم کرده اند که نقشه جدیدی را در دنیا پیاده کنند. خدا را شکر، عنایت الهی بود که مردم اوکراین ایستادند و ترمز آن را کشیدند و الّا بدانید که تا الان تایوان هم رفته بود و بعد هم سراغ ایران آمده بودند.

هر کس در دنیا ظلم به یک فرد یا قومی را تجویز کند، همان تجویز در واقع مجوز ظلم به خودش است. هر کجا اجازه یا رضایت به یک ظلمی بدهد، در واقع ظلم به خودت را اجازه داده ای! اولا یکی هستیم ثانیا این مساله به یک منوال و روال در دنیا تبدیل می‌شود. وقتی بپذیریم که به یک بهانه‌ای می‌تواند به یک کشور حمله کند، فردا به همان بهانه به تو هم حمله می‌کند. دیگر نمی‌توانی بگویی چرا حمله کرد؟! چرا باید به نام انقلاب برویم کنار قدرت‌های فاسد جهانی بایستیم؟!

چرا اینگونه است؟ چون نگاه سیاسی و قبیله‌ای است. اصل جنگ غلط است. چرا می‌جنگید؟ بیخود می‌کنید تجاوز می‌کنید. ناتو سرجایت بنشین! اصلا چرا اسلحه کشتار جمعی در دنیا وجود دارد؟ این‌ها باید از دنیا برچیده شود! ما این‌ها را قبول نداریم. ما مسابقه تسلیحاتی را قبول نداریم، دنیا هم بداند که ما قبول نداریم. بله امروز شرایط بگونه‌ای است که برای دفاع از خودمان تجهیزاتی تهیه می‌کنیم، ولی اگر در مسابقه افتادیم، عین همان‌ها هستیم.

اصالت قدرت، عین شیطان است. اگر به کسی بخاطر اصالت قدرت احترام بگذاریم و برایش حقی قائل باشیم، عین شیطان و عین بی دینی است. باید جمع کنند و بروند.

به شما بشارت هم بدهم؛ همه آن‌ها رفتنی هستند. تاریخ پر از امپراتوری‌های مضمحل شده و قلدر‌هایی است که بینی آن‌ها به خاک مالیده شده است. در آمریکا آن پشت تصمیم می‌گیرند و رئیس جمهور آمریکا باید بیاید و اجرا کند.

این‌ها همه رفتنی اند. به چه چیزی بند هستند؟ اگر اسلحه را از آن‌ها بگیریم، راه خانه خودشان را هم گم می‌کنند. آقا به انسانیت متکی باش، چرا به اسلحه متکی هستی؟ این چه ارزشی هست؟ به اسلحه متکی است و می‌گوید، چون من اسلحه دارم، می‌توانم حمله کنم! الان دعوای هسته‌ای هم سر همین است. آمریکایی‌ها می‌گویند، چون ما اسلحه داریم و قوی‌تر هستیم، ما دیکته می‌کنیم.

ان شاءالله بزودی ملت‌ها به تمام قدرت‌ها دیکته خواهند کرد و خواهید دید که دومینو وار، یکی پس از دیگری، از زمین پاک می‌شوند و راه برای ملت‌ها باز خواهد شد.

منبع:: دولت بهار

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12989

ارسال نظر