پیام جدید احمدی‌نژاد

وی ریشه مشکلات کشور و پیدایش مفاسد، فاصله طبقاتی، فقر،یاس و جدایی میان انسانها را به تمرکز ثروت و قدرت و کنارگذاشته شدن عموم مردم از صحنه های تصمیم گیری و اداره جامعه مربوط دانست

پیام  جدید احمدی‌نژاد

احمدی نژاد در پیامی  به مناسبت آغاز سال نو فرستاد، از نوروز به عنوان موسم دوستی، اندیشه ورزی، بازگشت به فلسفه خلقت انسان، بازیابی دوستی ها و محبت ها و وصل ها یاد کرد و با اشاره به تقارن نوروز و میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: ملت ایران در طول تاریخ، همواره به دنبال ارزش ها، کمالات انسانی، آزادی، عدالت، کرامت، صلح، امنیت، برادری و رفاه برای همه انسان ها بوده است و امام عصر(ع) پرچمدار این ارزش هاست و آنها را برای همگان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش دولت بهار، احمدی نژاد سال ۱۴۰۰ را برای ملت ایران پرفراز و نشیب و همراه با سختی های فراوان و تحت فشارهای گوناگون اقتصادی ، سیاسی و روحی توصیف کرد و گفت: علی‌رغم ثروت کم نظیر طبیعی که خداوند به سرزمین ما هدیه کرده است و علی‌رغم استعدادهای شگرف انسانی در ایران، متاسفانه مشکلات و نابسامانی های متعددی در مقابل ملت ایران قرار دارد.

وی ریشه مشکلات کشور و پیدایش مفاسد، فاصله طبقاتی، فقر،یاس و جدایی میان انسانها را به تمرکز ثروت و قدرت و کنارگذاشته شدن عموم مردم از صحنه های تصمیم گیری و اداره جامعه مربوط دانست و افزود: تا زمانی که ثروت و قدرت کشور متمرکز است، فساد نیز وجود خواهد داشت و هر روز گسترده تر و فاصله طبقاتی روزافزون می شود، فقر توسعه پیدا می کند و فاصله ما تا آرمان ها و تا یک زندگی سعادتمند مورد نظر مردم، بیشتر می شود.

وی راه حل مشکلات را در بازگشت ثروت و قدرت به مردم دانست و گفت: همه چیز، از جمله ثروت، قدرت و حاکمیت، متعلق به مردم است. فرصت ها، ارزش ها، آرمان ها، دین و مذهب، همه چیز برای انسان ها و سعادت آنهاست و راهش این است که ملت ها قدرتمند و برخوردار شوند. یعنی آن ثروتی که خدا قرار داده، در اختیار مردم قرار بگیرد. اگر عدم تعادل ایجاد شد و ثروت به یک طرف و فقر به طرف دیگر، قدرت و اختیار به یک طرف و ضعف و حرمان به طرف دیگری رفت، ما نمی توانیم یک کشور قوی، پیشرفته و مرفه داشته باشیم. امیدوارم ثروت و قدرت نه تنها به مردم، بلکه به کل ملت های جهان بازگردد.

دکتر احمدی نژاد جنگ ها، درگیری ها، تهدیدها، تلاطم ها و فقر گسترده و وحشتناک حاکم در جهان را نتیجه تمرکز ثروت و قدرت در دست عده ای از انسانهای ناصالح دانست و گفت: سرمایه داران و فاسدان جهانی، انبارهای اسلحه را پر کرده اند، مراکز تصمیم گیری جهانی را در اختیار گرفته اند و به اعتبار اینکه اسلحه و قدرت دارند، راجع به سرنوشت ملت ها تصمیم می گیرند، جنگ راه می اندازند، تحمیل و تهدید می کنند، فشار می آورند، محاسبات جهانی را تنظیم و بر ملت ها تحمیل می کنند.

وی به تلاش قدرتهای فاسد جهانی برای برپایی نظم جدید و تضمین منافع خود اشاره کرد و افزود: شرق و غرب به ظاهر متضاد، در واقع دو تیغه یک قیچی برای بریدن گلوی ملت ها و ضایع کردن حقوق آنها هستند. هر کدام برای بقای خود به طرف مقابل نیاز دارد. یعنی یکی باید باشد تا دیگری اعمال خود را توجیه کند، اما سیل بیداری ملت ها و مطالبه حقوق پایه و اساسی جامعه انسانی، این نظم شیطانی را به خطر انداخته است.

وی تصریح کرد: ملت ها به دنبال این هستند که ثروت و قدرت جهان و همچنین آزادی، عدالت، رفاه، دوستی و امنیت، متعلق به همگان باشد اما قدرت های شیطانی به قیمت ناامن کردن جهان ، برای خودشان امنیت درست کرده اند و با تحمیل فقر بر دیگران، برای خودشان رفاه بوجود آورده اند. این یک ظلم آشکار است و باید از بین برود. سیل بیداری ملت ها، آنها را به وحشت انداخته و دنبال این هستند که نظم جدیدی را با همان ماهیت قبلی، علیه انسانیت و ارزش های انسانی و البته با تابلو و رنگ و لعاب دیگری دوباره بر جهان حاکم کنند.

وی ملت ایران را پیام آور صلح و دوستی و برادری برای همه ملت ها دانست و افزود: نگاه ملت ایران، نگاه نوروز و نگاه امام عصر(ع) یک نگاه جهانی است. ما همه خوبی ها را همیشه برای همگان خواسته ایم. انقلاب شد که آرزوهای تاریخی ملت ایران، فرصت گسترش در سطح جهان را پیدا کند و صلح، رفاه، آزادی، عشق، محبت، کرامت و عزت برای همه انسان ها باشد. همه مخلوق خدا هستند و باید از همه امکانات بهره ببرند.

 احمدی نژاد تاکید کرد که ما برای این انقلاب نکردیم که دیگران از ما بترسند یا وحشت کنند. ما نمی خواهیم در معادلات قدرت های فاسد جهانی، یک متغیر باشیم یا با همان مبانی که آنها در دنیا عمل می کنند، ما هم همان طور عمل کنیم. برخوردهای سیاسی و سیاسی کاری و تلاش برای کسب قدرت و ارعاب ملت ها، هیچوقت در برنامه ملت ایران نبوده است. ما همیشه به دنبال رفع خصومت ها، کینه ها و فاصله ها و برقراری دوستی و محبت و انسانیت بین ملت ها بوده ایم و امام عصر(ع) برای استقرار همه اینها در کل جهان خواهد آمد.

 

وی در پایان سخنانش برای ملت ایران و همه ملت ها در سال جدید، آرزوی موفقیت، سربلندی و همبستگی بیشتر کرد و افزود: ان شاءالله قرن پانزدهم و سال های آینده، دوره حرکت عمومی ملت ها،  رُفتن قدرت های طاغوتی از زمین و پاکسازی جامعه انسانی از کینه ها، عداوت ها، ظلم ها، تبعیض ها، حرمان ها، جهل ها و بی عدالتی ها و گسترش آگاهی و دانایی، عشق و محبت، صلح و عدالت، برادری، همراهی و تعاون خواهد بود.

تگ ها : #دکتر احمدی‌نژاد #مشکلات اقتصادی #پیام نوروزی #تمرکز ثروت و قدرت #آغاز سال ۱۴۰۱ #امام زمان(عج) #آغاز بهار

به اشتراک بگذارید :  

https://dolatebahar.ir/news/۳۰۱۷۱

نظرات

ارسال نظر

اخبار مرتبطپیام دکتر احمدی‌نژاد به مناسبت نوروز سال ۱۴۰۱ + فیلمدکتر احمدی‌نژاد: پوتین دست به قمار بزرگی زد و مرتکب کار شیطانی شد + فیلمپربازدیدترینپربحث ترین

آخرین جزئیات اجرای "رتبه‌بندی معلمان" و زمان اجرای آن تشریح شددکتر احمدی نژاد: لازمه ظهور امام زمان(عج)، جهانی شدن انسانهاستتوضیحاتی درباره حقوق بازنشستگانمطالبات ایثارگران مشمولان ماده ۳۸ پرداخت شدپیش‌بینی بارش‌های نرمال در بهار ۱۴۰۱پیام دکتر احمدی‌نژاد به مناسبت درگذشت آیت الله علوی گرگانیپیام دکتر احمدی‌نژاد به مناسبت درگذشت همسر هوشنگ ابتهاجحقوق بازنشستگان به صورت مرحله‌ای پرداخت می شود!آمریکا خواستار نشست شورای امنیت درباره حمله موشکی ایران در اربیل شدواردات یک تا ۲ میلیارد دلار خودرو در سال ۱۴۰۱

راز محبوبیت احمدی نژادپس از ۳۳ سال...جرم احمدی نژاد، انقلابی ماندن است و دیگر هیچ!پیام تصویری دکتر احمدی‌نژاد به ملت بزرگ ایران درباره تصمیم شورای نگهبان"ایران من" شعار انتخاباتی!نظرسنجی استاسیس: احمدی‌نژاد محبوب‌ترین شخصیت سیاسی ایران استنطق انقلابی دکتر علیرضابیگی در صحن علنی امروز مجلسسینا استوی، فعال حوزه بلاکچین: جهان به همبستگی مالی نیاز داردآیا نوبیتکس هک شده است؟!برنامه برخورد برخی نهادهای امنیتی با اطرافیان دکتر احمدی نژاد

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12936

ارسال نظر