بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

خیلی چیز‌ها هستند که در مورد بوتاکس نمی‌دانید که در این قسمت قصد داریم آنها را به شما معرفی کنیم.

بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟

 قبل از اینکه بخواهید خدمات زیبایی مانند بوتاکس را روی پوست‌تان انجام دهید، باید به این فکر کنید که حتما از یک متخصص پوست کمک بگیرید؛ البته خیلی چیز‌ها هستند که در مورد بوتاکس نمی‌دانید که در این قسمت قصد داریم آنها را به شما معرفی کنیم.

وقتی که افراد بوتاکس می‌کنند‌، اتفاقات خاصی در صورت شان می‌ افتد. طبق گفته متخصصان جراحی پلاستیک، بوتاکس یک سم قابل تزریق است که از سم بوتولینیوم گرفته شده که داخل یک باکتری قرار دارد و برای آرام و ریلکس کردن عضلات استفاده می‌ شود و معمولاً در ناحیه پیشانی، بین ابرو ها و اطراف چشم بیشتر است.

افرادی که در سنین پایین هستند هم؛ می‌توانند بوتاکس انجام دهند. هیج سن جادویی و خاصی نیست که به شما بگوییم فقط در آن سن باید برای بوتاکس کردن اقدام کنید.

بوتاکس خوب شما را مصنوعی نمی‌کند

اگر بوتاکس درست انجام شود، صورت بی احساس و منجمد به نظر نمی‌‌رسد. همه چیز بستگی به حالت صورت‌تان و تبحر پزشک تان دارد. حتماً افرادی را دیده اید که بوتاکس کرده اند و صورت شان کاملا بی‌احساس نشان می دهد اما بهتر است که نگران نباشید، زیرا اگر به متخصص مراجعه کنید، متوجه می‌ شوید که بوتاکس فقط برای رفع چین و چروک است.

بوتاکس در صورتی بی‌خطر است که توسط متخصص انجام شود

اگر بوتاکس را به درستی انجام دهید، خطری برای تان ندارد و خیلی راحت می توانید از زیبایی صورت تان لذت ببرید؛ اما اگر بوتاکس اشتباه انجام شود، ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد؛ پس امنیت بوتاکس فقط به درست بودن کار پزشک تان بستگی دارد.

توقع غیرقابل واقع‌بینانه نداشته باشید

بسیار مهم است که انتظارات شما واقع بینانه باشد. بوتاکس چروک را به طور کامل از بین نمی برد، بلکه می‌ تواند آنها را بهبود ببخشد و باعث ریلکس شدن عضلات شود که چین و چروک را کم‌تر نشان می‌دهد. در غیر این صورت توقع نداشته باشید که به یک‌ باره 20 سال جوان تر شوید.

بوتاکس نام یک برند هم هست

بوتاکس از یک سم یا باکتری تشکیل شده است اما خودش نام یک برند هم هست؛ برندی که مربوط به مواد تزریقی برای سلامت و زیبایی پوست می باشد.

بوتاکس در وهله اول شما را خنده‌دار می‌‌کند

شاید در دو هفته اول احساس کنید که قیافه‌تان کمی خنده‌دار شده است و همه چیز عجیب و غریب به نظر می‌ رسد اما بعد از دو هفته به مرور، صورت‌تان حالت خیلی طبیعی و زیباتری پیدا می‌ کند.

خطرات بوتاکس

بوتاکس یک روش رایج در بین مردان هم هست و فقط مختص خانم‌ ها نمی‌باشد.

بوتاکس فقط یکبار انجام نمی‌ شود

بوتاکس تقریباً سه ماه روی صورت شما دوام می آورد و بعد از آن؛ باید تمدید کنید. از طرفی کم‌کم که سن تان بالاتر می‌ رود، باید سعی کنید که بیشتر و زودتر آن را روی صورت‌تان تمدید کنید تا اثراتش بیشتر مشخص شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13994

ارسال نظر