روند افزایشی قیمت دلار متوقف شد / قیمت سکه کاهش یافت

قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۳۷۰ تومان کاهش یافت

روند افزایشی قیمت دلار متوقف شد / قیمت سکه کاهش یافت

قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۳۷۰ تومان کاهش یافت. نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۲۶ هزار و ۷۳۸ هزار تومان اعلام شد.

 
در بازار آزاد امروز  قیمت دلار  روند افزایشی دیروز عصر را ادامه نداد و با وجود افزایش دلار در عصر دیروز که به مرز ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید در آغاز معاملات امروز کاهشی یافت و به قیمت ۲۷ هزار و ۳۷۰ تومان رسید.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان اعلام شد که نسبت به دیروز افزایش یافت. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۲۶ هزار و ۴۸۶ تومان ثبت شد.

خبری که شاید بر قیمت دلار تاثیر بگذارد

از نگاه خیلی از فعالان بازار ارز، وقایع سیاسی تاثیر مستقیم و یا غیرمستقیمی می‌تواند بر بازارها داشته باشد. یکی از مهم‌ترین این اتفاقات مذاکرات برای احیای برجام است که در آخرین خبر اعلام شده از هفته آینده ازسرگیری خواهد شد. این درحالیست که طبق آخرین گزارش‌ها فعلا قیمت دلار در کانال ۲۷۴۰۰ تومان در نوسان است.

 

قیمت طلا و سکه کاهش یافت / قیمت طلا و سکه در بازار امروز ۲۸ مهر

 

اونس جهانی طلا در بازار امروز روند کاهشی داشت و به ۱۷۷۷ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز یک میلیون و ۱۴۲ هزار تومان اعلام شد.

در بازار امروز اونس جهانی طلا حدود پنج دلار کاهش یافت و به نرخ ۱۷۷۷ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۱۴۲ هزار تومان کاهش یافت.
 

کاهش پنج دلاری اونس جهانی و کاهش قیمت دلار در بازار امروز موجب کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شد. قیمت دلار ظهر دیروز در کانال ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان بود اما در عصر دیروز به کانال ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافت اما در معاملات امروز به ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یافت و همین مساله موجب کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد.

قیمت سکه  در سایت اتحادیه طلا تهران ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شد. سکه در بازار آزاد امروز در حدود ۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.

 
 

خبر مهم امروز برای بازارها / تحریم‌ها برداشته می‌شود؟

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی نوشت دولت ⁧بایدن⁩ به دنبال بازگشت از تحریم‌های فلج‌کننده‌ای است که ترامپ⁩ علیه ایران اعمال کرده بود و ارائه معافیت‌های بشردوستانه به ایران، افغانستان و ونزوئلا را در اولویت قرار داده است.

از نگاه برخی کارشناسان ممکن است رفع تحریم‌ها تاثیر زیادی بر بازار ارز داشته باشد.

در خبر دیگر نیز درخصوص انجام مذاکرات اعلام شده وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب به دبیرکل سازمان ملل گفت که گفتگوها میان هیات ایرانی و دیگر طرف‌های توافق برجام، هفته آینده در بروکسل ادامه خواهد یافت.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1126

ارسال نظر