زن ها منتظر چنین شریک عاطفی هستند

اگر از یک زن بپرسید که در یک مرد به دنبال چه چیزی است، به شما خواهد گفت که یک مرد قد بلند، با موهای تیره و خوش تیپ ! با این حال، اگر به تاریخچه روابط او نگاه کنید، خواهید دید که معیارهای او همیشه چیزی نبوده که می گوید.

زن ها منتظر چنین شریک عاطفی هستند

اگر از یک زن بپرسید که در یک مرد به دنبال چه چیزی است، به شما خواهد گفت که یک مرد قد بلند، با موهای تیره و خوش تیپ ! با این حال، اگر به تاریخچه روابط او نگاه کنید، خواهید دید که معیارهای او همیشه چیزی نبوده که می گوید.

پیدا کردن یار مناسب برای زندگی و شریک عاطفی مستلزم آن است که در ابتدا بدانیم چه معیارهایی داریم و معیارهایمان درست است یا خیر سپس در اطرافمان به دنبال شخصی با استانداردهای خود بگردیم. زن ها معمولا بر این باور هستند که می دانند از شریک عاطفی خود چه می خواهند اما حقیقت این است که اکثرا چندان دقیق درباره خصوصیات اخلاقی یک مرد ایده آل و شریک عاطفی مناسب فکر نکرده اند.

مردان بصری هستند یعنی از طریق چشمان خود عاشق می شوند و به نوعی می توان گفت سطحی نگر تر از زنان هستند. متاسفانه این حقیقت دارد اما باید این مهم را بدانید که زنان از طریق گوش های خود عاشق می شوند بنابراین چیزی علی رغم طرز فکر اولیه خودشان، چیزی که می بینند چندان اهمیت ندارد. 

زنان در ارتباط با شریک عاطفی خود به کل وجود یک مرد اهمیت می دهند و رفتاری که با آنها دارد.

بنابراین از این حقیقت نمی توان چشم پوشی کرد که ظاهر برای زنان چندان مهم نیست و آنها در شریک عاطفی خود چیزی فراتر از یک ظاهر زیبا و آراسته می خواهند؛ وجودی مثبت و تاثیر گذار.

یک مرد خوش پوش که خوش اندام باشد شاید در ابتدا شریک عاطفی جذابی به نظر برسد اما اگر خصوصیاتی که برمی شماریم را نداشته باشد جذابیت خود را رفته رفته از دست بدهد.با ما همراه باشید:

۱. مهربانی و دلسوز بودن

زنان شریک عاطفی مهربان و دلسوز می خواهند کسی را که بهترین دوست، شریک و همراه آنها باشد. مهمتر از همه، کسی را که به آنها احساس خوبی بدهد.

۲. حس طنز

بامزه بودن مردان را برای زنان جذاب تر می کند.البته هیچ دلیل علمی مبنی بر آنکه چرا یک زن دوست دارد شریک عاطفی اش اندکی از شوخ طبعی برخوردار باشد وجود ندارد . این فقط یک حقیقت است که وجود دارد و زن ها قدردان همسران شوخ طبع خود هستند. اگر بتوانید یک زن را بخندانید، تقریباً همیشه فکر می کند که شما فوق العاده هستید!

۳. اعتماد به نفس

زنان مردانی را دوست دارند که اعتماد به نفس داشته باشند. وقتی از خودتان مطمئن باشید و اعمالتان این مهم را انعکاس دهد می توانید شریک عاطفی خوبی برای یک زن شوید و زنان به طور طبیعی به سمت شما کشیده می شوند. زنان جذب مردانی می شوند که خودشان از خوب بودنشان اطمینان دارند.

۴. کاریزما

وقتی می گوییم شخصی کاریزماتیک است تقریبا همه این برداشت را دارند که او شخصی جدی، بد اخلاق و با قوانین رفتاری خاص خود است. اما کاریزما تعریف دیگری دارد؛ کسانی که شخصیت بزرگی دارند و می دانند از این بزرگی چگونه و چطور استفاده کنند به راستی کاریزماتیک هستند و یک شریک عاطفی ایده آل برای زن ها.

۵. تعادل

داشتن یک سبک زندگی متعادل اهمیت دارد. زنان از ملاقات با مردی که می تواند همه کارها را انجام دهد لذت می برند. زن ها دوست دارند شریک عاطفی داشته باشند که بتواند شغل، خانواده، دوستان و رابطه اش را در اولویت قرار دهد و وظایف خود را در قبال این مسائل به درستی انجام دهد.

زنان به سمت مردانی جذب می شوند که برایشان  وقت می گذارند و به آنها نشان می دهند که بخش مهمی از زندگی آنها هستند.

۶. شنونده خوب

مردی که شنونده خوبی است، یک شریک عاطفی مناسب است. از آنجایی که زنان بیشتر از مردان احساساتی هستند، دوست دارند مسائل مختلف را با شریک عاطفی خود در میان بگذارند و درباره برخی مسائل ساعت ها صحبت کنند.

زنان هزاران داستان برای گفتن دارند و از شریک عاطفی خود توقع دارند به این داستان ها گوش دهد.اگر می توانید به یک زن گوش دهید، یعنی واقعا شنونده خوبی باشید بلیت شما برنده است.

۷. نکته سنج

مرد ایده آل

مردان اهل تفکر برای زنان فریبنده هستند. مردانی که می دانند چه کاری را باید در چه زمانی انجام دهند همیشه گزینه ایده آلی برای قرار گرفتن در جایگاه شریک عاطفی هستند.

اگر یک زن بگوید که عاشق یک رستوران خاص است ، او ررا غافلگیر کنید. اگر می دانید یک گل خاص را دوست دارد در اسرع وقت او را با یک شاخه از آن گل شگفت زده کنید. مردی که این چنین ملاحظاتی دارد برای زنان همیشه خواستنی است.

۸. قدرت تطابق

زنان دوست دارند شریک عاطفی در کنارشان باشد که بتواند با شرایط و موقعیت های مختلف خود را وقف دهد همان طور که آنها می توانند . به عنوان مثال در یک قرار کاری بتوان روی او حساب کرد و وقتی در جمعی دوستانه و خانوادگی قرار می گیرند از جانب شریک عاطفی خود خیالشان راحت باشد که آبروریزی در کار نیست.

خیلی ساده، زنان از دیدار با مردانی لذت می برند که بتوانند در هر شرایطی راحت باشند.

۹. آراستگی

زنان دوست دارند در کنار مردانی حضور یابند که ظاهری آراسته دارند؛ کسی که می داند چه لباس هایی را با یکدیگر هماهنگ کند و کدام لباس مناسب چه جایی است. تمیزی، اتو کشیده بودن و بوی خوش نیز در کنار همین آراستگی قرار می گیرد و هر زنی را برای داشتن چنین شریک عاطفی خوشحال می کد.

اگر خوب لباس بپوشید و کنار هم باشید، به دنیا نشان خواهید داد که برای خود،طرف مقابل و ظاهرتان ارزش قائل هستید. 

 

منبع: اقتصادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55379

ارسال نظر