بگو همسرت متولد چه ماهیه تا بگم اشتباه زندگیش کجاست!

هم شما و هم همسرتان در زندگی مشترک و روابط زناشویی خود اشتباهاتی دارید که با توجه به ماه تولدتان میتوان برخی از آنها را حدس زد.

بگو همسرت متولد چه ماهیه تا بگم اشتباه زندگیش کجاست!

هم شما و هم همسرتان در زندگی مشترک و روابط زناشویی خود اشتباهاتی دارید که با توجه به ماه تولدتان میتوان برخی از آنها را حدس زد.

 بیایید کمی واقع بین باشیم؛ فرقی ندارد که چند ساله ازدواج کرده اید و همسرتان هم چه رفتاری دارد؛ در هر صورت هیچ رابطه ای ایده آل و بدون عیب نقص نیست. همه ما اشتباهاتی در رابطه عاشقانه خود داریم و در مواردی با یکدیگر دچار اختلاف نظر می شویم.

در بهترین حالت فقط می توانیم همدگیر را درک کنیم و بپذیریم که این اختلاف نظرها در هر رابطه ای وجود دارند. در این اینجا قصد داریم بر اساس طالع بینی بگوییم که افراد متولد ماه های مختلف به عنوان یک همسر؛ ممکن است چه اشتباهاتی را در زندگی مشترک خود مرتکب شوند.

فروردین

فروردین ماهی ها خیلی هیجانی عمل می کنند. در نگاه اول آن ها را همسری می بینید که شما را اولویت قرار می دهد و آتش عشقشان خیلی تند است؛ اما اگر این گرما را از شما احساس نکنند، به یکباره همه احساسات شان از بین می رود. شاید در قرار اول برای ازدواج؛ درخواست های خیلی زیادی داشته باشند اما باید یاد بگیرند که به همسرشان هم فضا بدهند و توقعات خود را کم کنند.

اردیبهشت

اردیبهشتی ها عاشق هستند؛ اما هرگز در زمینه عشقی جنگجو نمی باشند. آن ها بنده محبت و کار های رمانتیک هستند و یکی از رمانتیک ترین ها محسوب می شوند. اردیبهشتی ها خیلی قابل اعتماد می باشند و به ارزش های شخصی خود بسیار زیاد اهمیت می دهند و هیچ عجله ‌ای برای رسیدن به انتهای قصه ندارند. دوست دارند که طرف مقابل را خوب بشناسند و در مورد جزئیات شخصیتی او اطلاعات زیادی به دست بیاورند. شاید بتوان گفت ایراد آن ها در رابطه زناشویی این است که خیلی در مورد نیت خود صحبتی نمی کنند و همین هم باعث ایجاد ترس در طرف مقابل می شود که هرگز حس خوبی نیست.

خرداد

خرداد ماهی ها افراد جذابی برای طرف مقابل محسوب می شوند. از لحاظ ذهنی همسرشان را خیلی خوب درک می کنند؛ اما اگر احساس کنند که ارتعاش و انرژی طرف مقابل با آنها هم خوانی ندارد، خیلی راحت از ازدواج دست می کشند. آن ها افراد سازش پذیر و اجتماعی هستند، اما گاهی اوقات غیر قابل اعتماد و کمی جنجگو می شوند که باید حواس تان را جمع کنید.

تیر

تیر ماهی ها عاشق این هستند که خیلی به همسر خود نزدیک شوند. خیلی احساسی رفتار می کنند و دوست دارند که به عزیزان شان رسیدگی کنند. به دنبال امنیت در رابطه می گردند و خیلی خوب از طرف مقابل مراقبت می کنند و می خواهند همین امنیت را از همسرشان هم بگیرند. شاید خیلی وابسته به نظر برسند که همین یک ایراد بزرگ در رابطه محسوب می‌ شود و احتمال دارد طرف مقابل را خسته کنند، زیرا آن ها مدام به دنبال توجه هستند.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد خیلی خلاق و عاشقی می باشند. در بعضی از کارهای شان خیلی منحصر به‌ فرد به نظر می رسند‌ و تحت انرژی خورشید قرار می گیرند. جذابیت خیلی زیادی برای دیگران دارند و شاید شجاع ‌تر، وفادار تر و با انگیزه تر از مرداد ماهی ها پیدا نکنید؛ اما اشکال کار آن ها این است که گاها مغرور می شوند و می خواهند مانند یک رئیس همه چیز را تحت کنترل بگیرند؛ در صورتی که باید به همسرشان هم میدان بدهند.

شهریور

شهریور ماهی ها خیلی به جزئیات دقت می کنند و همیشه به احساسات قلبی خود و همسرشان اهمیت می دهند. آن ها دقیقاً می دانند که شما بعنوان همسرشان از زندگی چه می خواهید. زمانی که در رابطه زناشویی با آن ها قرار بگیرید، احساس ارزشمندی زیادی می کنید، زیرا آنها خیلی خوب به شما رسیدگی می کنند و احترامتان را نگه می دارند اما این تجزیه تحلیل بیش از حد و توجه کردن به جزئیات، شاید شما را آزار دهد؛‌ به خاطر همین افراد شهریور ماهی باید دقت کنند کمی عقب نشینی داشته باشند و انقدر به جزئیات اهمیت ندهند.

مهر

مهر ماهی ها به طور کلی به ازدواج و روابط بلند مدت خیلی زیاد اهمیت می دهند. آن ها به سبکِ ارتباطی خیلی توجه می‌ کنند و حواسشان هست که با چه کسی نامزد کرده و ازدواج می کنند. آن ها به نظر طرف مقابل خیلی اهمیت می دهند؛ تا جایی که این موضوع به ضررشان تمام می شود، زیرا خود را یک فرد ضعیف، وابسته، بدون نظر و عقیده خاص نشان می دهند؛ در صورتی که باید یاد بگیرند به غرایز و احساسات خود هم توجه کنند و صاحب نظر باشند.

آبان

آبان ماهی ها احساساتی هستند. به حریم شخصی زندگی خود خیلی اهمیت می دهند و به دنبال تعهد و وفاداری می باشند. اگر به کسی علاقه داشته باشند، خیلی زود درگیر عشق می شوند. شاید مدت کمی را برای شناخت طرف مقابل اختصاص دهند. در رابطه زناشویی خیلی احساس مالکیت و حسادت نسبت به طرف مقابل دارند که همین؛ همه چیز را به هم می ریزد. در صورتی که باید یاد بگیرند به همسرشان احترام بگذارند، به او اعتماد کنند و کمی هم به او فضای شخصی بدهند.

آذر

آذر ماهی ها در جمع؛ افراد بسیار اجتماعی و دوست داشتنی هستند. وقتی که صحبت از عاشق شدن می شود، می‌ بینید که آن ها عشق را در ماجراجویی زندگی پیدا می کنند. همیشه در رابطه زناشویی افراد خوش بین، سرگرم ‌کننده و آزادی خواهی هستند و هرگز با آن ها خسته نمی شوید؛ اما ایرادشان این است که گاهی اوقات به احساسات شما بی توجه می شوند، زیرا خیلی به استقلال و آزادی خودشان فکر می کنند و همین شاید باعث آزار فکری طرف مقابل باشد.

دی

دی ماهی ها خیلی بالغانه رفتار می کنند و خیلی خوب کنترل شرایط را در دست می گیرند. عاشق این هستند که از طرف مقابل مراقبت کنند‌. خیلی حواسشان هست که اشتباه نکنند و دوست دارند در مورد هر چیزی جدی عمل کنند اما با این رفتار، خود و همسرشان را آزار می دهند، زیرا نمی توانند به کنترل کافی روی موضوعات مختلف برسند و از طرفی هم تمرکز زیادِ آن ها روی کار باعث رنجش همسرشان می شود.

بهمن

بهمن ماهی ها به دنبال همسری می گردند که آنها را به سمت آینده خوب هل بدهد. کمی غیر قابل پیش بینی هستند و خیلی به اتفاقات سنتی فکر نمی کنند و تحت تاثیر دیگران قرار نمی گیرند. آن ها به دنبال کسی می گردند که در زندگی به آنها عشق و آزادی بدهد. این استقلال بیش از حد، شاید طرف مقابل را بیازارد و حس بی ارزشی به او بدهد؛ در صورتی که باید یاد بگیرند که احساسی و عاطفی تر عمل کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها خیلی زود عاشق می شوند و افراد خیلی احساساتی و عاطفی هستند و شاید به عنوان یک همسر رمانتیک ایده ‌آل ‌ترین باشند. گاهی اوقات بین دنیای فانتزی خودشان و واقعیت گیر می کنند. آن ها به دنبال فردی روشنفکر، با احساس و خلاق می گردند اما مشکل آنها در رابطه این است که خیلی وابسته و رویا پرداز به نظر می رسند که همین باعث دلزدگی طرف مقابل می شود. در صورتی که باید یاد بگیرند تا محکم تر و قاطع تر عمل کنند و روی حرف و نظر خودشان پافشاری بیشتری داشته باشند.

منبع: patoghonline

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43205

  • ناشناس

    دروغ بود شوهر ما تیر ماهی آدم بی مسولیت نسبت به زن وفرزند 😑😑😑😑

    • فرشته

      باآرامش

  • ناهید

    آبان

  • علی

    این چرت وپرتا چیه همش دروغ بود

ارسال نظر