خیانت بزرگ همسر توتی به وی/ او با مردان دیگر رابطه داشت!

در ماه جولای با بیانیه ای از طرف توتی، تایید شد که وی از ایلاری بلازی، مجری سابق تلویزیون ایتالیا،جدا شده است.

خیانت بزرگ همسر توتی به وی/ او با مردان دیگر رابطه داشت!

 فرانچسکو توتی و ایلاری بلازی، مجری سابق تلویزیون ایتالیا، در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند. مراسم عروسی آنها به طور زنده از تلویزیون پخش شد. این زوج به عنوان معادل ایتالیایی خانواده بکهام دیده می شدند و سه فرزند به نام های کریستین، شانل و ایزابل دارند. اما در ماه جولای با بیانیه ای از طرف توتی، تایید شد که آنها، از یکدیگر جدا شده اند. گفته می شد که توتی به خاطر یک دختر جوان به نام نائومی بوچی از همسرش جدا شده است. اما ماجرا روی دیگری دارد. توتی اعلام کرد: «ایلاری قبل از اینکه من با نائومی وارد رابطه شوم به من خیانت کرده بود و با مردان دیگری رابطه داشت.»

توتی اعلام کرد: «پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، متاسفانه رابطه من با ایلاری به پایان رسیده است. تمام کارهایی که در چند ماه گذشته انجام دادم و حرف هایی که زدم، به خاطر محافظت از فرزندانمان بود که همیشه اولویت زندگی من هستند. من سعی کردم بر بحران ازدواجمان غلبه کنم، اما امروز متوجه شدم که انتخاب جدایی – هرچند دردناک – دیگر اجتناب ناپذیر است.

من با ایلاری در تربیت سه فرزند شگفت‌انگیزمان، همیشه با احترام فراوان برای همسرم، متحد خواهم بود.» ایلاری حدود ۱۸ ماه پیش با کریستیانو آیوینو، مربی شخصی توتی رابطه داشته است. فرانچسکو توتی در مورد جدایی خود از ایلاری بلازی و رابطه عاشقانه خود با نائومی بوچی نیز صحبت کرده است. کاپیتان سابق رم اطمینان داد که او کسی نیست که خیانت کرده است.

او در پاسخ به شایعات گفت: «من گفتم که قرار نیست صحبت کنم و صحبت نکردم، اما در چند هفته اخیر دروغ های زیادی خوانده ام. برخی از آنها حتی فرزندانم را به دردسر انداخته اند.» او افزود: «بحران واقعی بین مارس و آوریل سال گذشته شروع شد. اما من مدت زیادی بود که در عذاب بودم. دوره سختی را پشت سر گذاشتم، اول به این دلیل که بازی را کنار گذاشتم و سپس به خاطر کرونا، پدرم فوت کرد. من هم ۱۵ روز درگیر کرونا بودم. با این حال، همسرم، زمانی که بیشترین نیاز را به او داشتم، درکنارم نبود.» توتی نیز سهم خود را از پایان یافتن زندگی مشترکشان می پذیرد. او گفت: «وقتی رابطه از بین می رود، دو نفر مسئول هستند. باید بیشتر با او می بودم.»

شایعات درباره خیانت احتمالی همسرش پس از تابستان به گوش او رسید. او به یاد می آورد: «در سپتامبر سال گذشته، حرف هایی به گوش من رسید مبنی بر اینکه ایلاری با فرد دیگری در ارتباط است. در واقع، بیش از یک نفر.» توتی برای سردرآوردن از این شایعات، تلفن همراه همسرش را چک کرد «من در ۲۰ سال گذشته هرگز این کار را انجام نداده بودم و او هم هرگز با من این کار را نکرده بود. اما وقتی افراد مختلفی که به آنها اعتماد داشتم به من هشدار دادند، مشکوک شدم. به تلفن همراهش نگاه کردم و دیدم شخص سومی واسطه بین ایلاری و آن فرد دیگر بود.»

این شواهد منجر به افسردگی توتی شد. او توضیح داد: «دیگر نمی‌توانستم بخوابم. وانمود می‌کردم که مشکلی نیست، اما دیگر خودم نبودم. به لطف نائومی از آن شرایط خلاص شدم.» نائومی بوچی شریک زندگی فعلی اوست که ادعا می کند پس از خیانت ایلاری با او رابطه برقرار کرده است.

توتی درباره رابطه خودش و نائومی گفت: «ما از قبل یکدیگر را می شناختیم و به عنوان دوست با هم در ارتباط بودیم. بعد از سال نو، این دوستی تبدیل به یک رابطه عاطفی شد.  توتی تمام دوران حرفه ای خود را در باشگاه دوران کودکی اش رُم گذراند و در ۷۸۶ بازی ۳۰۷ گل به ثمر رساند. علیرغم پیشنهادهایی که از باشگاه های دیگر داشت در تمام مدت به رُم وفادار ماند. او به عنوان مربی در رُم ماند، اما در سال ۲۰۱۹، در شرایط بدی مجبور به ترک این باشگاه شد و به ۳۰ سال همکاری و همراهی با باشگاه مورد علاقه اش پایان دادن.

 

منبع: روزیاتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41152

ارسال نظر