نشانه خیانت مردان چیست؟

آنچه در این مقاله در رابطه با بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر برای شما ارائه خواهیم نمود، کاملا علمی و بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه می باشد.

نشانه خیانت مردان چیست؟

آنچه در این مقاله در رابطه با بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر برای شما ارائه خواهیم نمود، کاملا علمی و بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه می باشد.

در رابطه با نشانه خیانت مردان ممکن است بیش از این موارد باشد. دقت داشته باشید که این نشانه ها در صورت بروز یکباره آن ها و تداومشان می تواند مسئله ساز شود.

به طور کلی می توان گفت که با تحقیقات انجام شده، خیانت در مردان مطابق بیش از جمعیت زنان است. در واقع، حدوداً یک سوم مردان و یک چهارم زنان، احتمال خیانت در آن وجود دارد. علل و عوامل متعددی می تواند در بروز خیانت تاثیرگذار باشد. قبل از اینکه به این علل و عوامل بپردازیم، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در رابطه با این نوع خیانت ارائه نماییم.

آنچه مشخص است، پس از افشای خیانت، سلامت روان آنها به خطر می‌افتد و دچار مشکلاتی می شوند. در برخی موارد ممکن است مشکل زوجین به دلیل عوامل زمینه ایی گذشته و گاهی نیز در طی زندگی مشترک دچار مشکلاتی می‌شوند و این مشکلات بستر را برای خیانت شوهر فراهم می کند.

بی وفایی زناشویی، پدیده ای است که اغلب به خاطر برطرف شدن نیازهای عاطفی فرد از طریق روابط خارج از روابط زناشویی به وقوع می پیوند. در واقع خیانت را عبور از مرز رابطه زناشویی با برقراری صمیمیت فیزیکی یا عاطفی با فردی خارج از رابطه تعریف می شود که علت های متعددی می تواند داشته باشد.

پس از اینکه متوجه نشانه های خیانت شدیم چه کار کنیم؟

اینکه چه مدت پس از شروع خیانت و بی وفایی شما متوجه این مسئله شوید، بستگی به نوع هوش شما و همچنین مهارت همسرتان در پنهان کاری خواهد داشت. بنابراین متاسفانه برخی از خانم ها پس از گذشت مدت زمان زیادی متوجه این رابطه می شود و هنگام مداخله در آن اقداماتی می‌کنند که موجب بیشتر شدن این پنهانکاری در ازدواج خواهند شد.

پس از اطلاع از نشانه خیانت مردان برای طلاق و یا قهر و جدایی همیشه زمان خواهید داشت و هیچگاه این مسائل به عنوان راه حل شناخته نشده‌اند. اینکه زوجین بخواهند در مورد زندگی آینده خود به نتیجه ای برسند، بسیار طبیعی است و کاملا حق دارند که در رابطه با تصمیمات خود مصر باشند. اما اگر در این موارد اشتباه داشته باشند، چه پیامدهایی را خواهد داشت؟

یک مشاور، هرگز نمی تواند و حق ندارد به جای مراجع تصمیم گیری کند او تنها می تواند به انتخاب و تصمیم درست کمک کند. توصیه ما این است که برای اطلاع از اقدامات درست و نحوه برخورد مناسب با یک مرکز مشاوره خیانت تماس حاصل نمایید تا اطلاعات متناسب با زندگی و شخصیت خودتان راهنمایی های لازم ارائه شود.

آنچه در ادامه در رابطه با این نشانه ها ذکر خواهد شد، تماماً بر اساس تحقیقات روانشناسی انجام شده در تمام کشور می باشد بنابراین ما آنچه که مطابق با آخرین تحقیقات انجام شده بود و به روز ترین مطالعات می باشد ارائه خواهیم نمود.

۱. سطح پایین تعهد زناشویی

تعهد در واقع پایبندی و اعمال خاصی برای انجام دادن و یا انجام ندادن برخی از کارها می باشد. در این چارچوب هر یک از زوجین ملزم به ارضای نیازهای عاطفی و جنسی خود در چارچوب مرزهای خانوادگی و فراتر از آن می باشند. هر چقدر که وفاداری به همسر بیشتر باشد، احتمال متوسل شدن او به فرد دیگری و یا نفر سوم کمتر می باشد.

یکی از دیالوگ هایی که در مطالعات انجام شده توسط مردان گفته شده است ” هیچ مشکلی با همسرم نداشتم و همه چیز عالی بود. زنم تو خونه به خودش می رسید. تمام وقتشو برام می گذاشت. به نظرم آسان رسیدن به هر چیزی که می خواستم و قدر نشناسی باعث شد برم سمت زنای دیگه”

” وقتی زنم در دوران قاعدگی به سر می‌برد، چون مغازه تار بودم و گاهی شبا باید می رفتم میدون جنس بیارم، به بهونه کار، با یه زن هماهنگ میکردم و شب تا صبح کنارش بودم”.

۲. نارضایتی عاطفی

نارضایتی جنسی از دلایل عمده گرایش به خیانت محسوب می شوداما نمی‌توان نقش مهم عوامل عاطفی و پر کردن خلأهای عاطفی در زندگی را نادیده گرفت. یکی از دیالوگ هایی که توسط مردان به دلیل خلاء های عاطفی به دنبال زن دیگری رفته بودند ” رفتم سراغ زن های دیگه، چون زنم بهم محبت نمی کرد”.

” زنم بهم بی توجه بود. نیازهای عاطفی براش مهم نبود. واسه ارضای خودم و پر کردن جای زنم رفتم با یکی دیگه. « دوست داشتم یکی بهم محبت کنه و بهش محبت کنم»”.

۳. نارضایتی جنسی

عمده ترین دلیل خیانت برای علت بی وفایی که در تحقیق انجام شده جامعه آماری شهر اهواز در رابطه با نشانه خیانت مردان صورت گرفت نشان داد که برآورده شدن انتظارات جنسی، راحتی جنسی بیشتر با زنان دیگر، میل جنسی بالا، تنبلی جنسی همسر و ارضا نشدن نیازهای جنسی مرد از دلایل عمده این بود که مردان را به سمت نفر سوم می کشاند.

منبع: patoghonline

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39857

ارسال نظر