مردان جذاب این ویژگی‌ها را دارند

بسیاری از مردان فکر می‌کنند که اگر قد بلند، چشم و ابروی مشکی و خوش‌تیپ باشند، جذاب هستند.

مردان جذاب این ویژگی‌ها را دارند

بسیاری از مردان فکر میکنند که اگر قد بلند، چشم و ابروی مشکی و خوش تیپ باشند، جذاب هستند و زنان عاشق این ویژگی‌ها هستند. در این مقاله ما تعدادی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ظاهری مردانه را برای شما آورده ایم.

ظاهر معمولی داشتن

زنان برای روابط کوتاه مدت، به دنبال مردانی هستند که از نظر کلیشه‌ای جذاب هستند. اما، اگر آنها به دنبال روابط طولانی مدت باشند، مردان معمولی برایشان جذابتر هستند. اینکه خود واقعیتان را دوست داشته باشید و اعتماد به نفس داشته باشید؛ مهم نیست چه لباسی پوشیده اید، مهم این است که لباستان مرتب باشد و به دیگران احترام بگذارید.

مهربان بودن

بیشتر زنان، مردان مهربان و با ملاحظه و سخاوتمند را به مردان خوشتیپ اما سنگدل ترجیح می‌دهند. زنانی که به دنبال دوستی های یک شبه هستند، جذابیت را به مهربانی ترجیح می‌دهند. مردان مهربان به زنان احساس امنیت میدهند و آنها میدانند که مردی که مهربان است، شخصیت قویتری دارد.

مردان مسن

زنان، درهر نسلی، مردانی را که چند سال از آنها بزرگتر است را دوست دارند. زیرا مردان مسن ، استقلال مالی دارند و صبور و مهربان هستند. مردان مسن بدلیل تجاربی که دارند، میدانند که با زنان چگونه برخورد کنند و به بلوغ عاطفی رسیده اند.

شخصیت و شوخ طبعی

برای زنان، شوخ طبعی مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی یک مرد است. مردان شوخ طبع سخت ترین موقعیت ها را به بهترین شرایط تبدیل میکنند و زنان را شاد میکنند.

احساسی

مردانی که حیوانات خانگی دارند ، برای زنان بیشتر جذابیت دارند. اگر بتوانید از یک حیوان مراقبت کنید، غریزه فرزندپروری شما احتمالاً به همان اندازه خواهد بود. داشتن حیوانات خانگی نشان میدهد شما همانطورکه با حیوانات مهربان هستید با انسان ها هم مهربان هستید.

ریش بهترین گزینه شماست

اینکه زنان مردان قدبلند را دوست دارند کاملا درست نیست. یکی از ویژگی‌های ظاهری که همه زنان عاشق آن هستند، ریش یا ته ریش است. زیرا به نظر زنان، ریش مرتب و تمیز نشان‌دهنده مردانگی، بلوغ و پشتکارآن مرد است.

ریسک پذیر بودن

البته نه همه خطرات. سطحی از جسارت وجود دارد که شما را جذاب می کند. بطور مثال مردانی که عاشق تفریحات هیجان انگیز هستند برای زنان جذاب هستند.

منبع: سایت طلا

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38076

ارسال نظر